با همسر خبرچین و فضول چگونه رفتار کنیم؟


خبرنامه همسر بهترین راه برای اطلاع رسانی به همسرتان

در سال های اول زندگی، به دلیل بی تجربگی همسران، زوجین اغلب مسائل خصوصی زندگی خود را با مادر و سایر اعضای خانواده در میان می گذارند. در ابتدا همسران فقط می توانند مشکلات ناشی از بی تجربگی را بازگو کنند، اما کم کم این روال به عادت تبدیل می شود و مشکلات جدی در زندگی ایجاد می کند.
زن و شوهری که در یک خانه زندگی می کنند ممکن است به طور طبیعی در مورد موضوع یا موضوعات دچار سوء تفاهم یا سوء تفاهم شوند. فعلا مشکلی نیست و با کمی احتیاط و از خود گذشتگی دو طرف مشکل حل می شود. اما گاهی اوقات زوج ها به دلیل درد دل در مورد اختلافات خود با دیگران صحبت می کنند. اگر این کار غیر منطقی و بیهوده و تنها به دلیل درد دل و راه حلی نبودن از مشاور باشد، می تواند خطرناک باشد و باعث کشف اسرار و مشکلات خانوادگی شود.

به همسر خبرچین احترام بگذارید

سلام. خیلی وقته ازدواج نکردیم همسرم تمام اتفاقات جزئی را به خانواده اش گزارش می دهد تا اینکه بعد از مدتی متوجه شدم دختر عمویش نیز از اتفاقاتی که بین ما می گذرد آگاه است، چگونه می توانم با کار همسرم کنار بیایم و برای جلوگیری از ادامه آن چه کار کنم؟


با آگاهی دادن به همسران برخورد کنید

انتقام گرفتن با خبرچین و همسر لجباز راه درستی برای برخورد با او نیست. گزارش وقایع بین همسران به خانواده اصلی متأسفانه یک شکل رایج است که نتیجه بی هوشی و آموزش نادرست مهارت های ارتباطی با همسر است. در این زمینه بهتر است با همسرتان صحبت کنید و نارضایتی خود را از این موضوع ابراز کنید، اما کافی نیست. احتمالاً همسرتان راهی برای حل مشکلاتش با شما پیدا نمی کند و به ناچار با خانواده اش صحبت می کند و کمک می کند یا حداقل او را دلداری می دهد و اگر می توانید از روش حل مسئله استفاده کنید. در مورد ازدواج با همسرتان صحبت کنید. احتمالاً می توانید تفاوت ایجاد کنید

بیشتر بخوانید  با شوهر چشم چران چه باید کرد؟

باید بخوانید:

اما اگر جدای از مشکل، مشکلی برای خانواده شما ایجاد می کند و حریمی در زندگی شما وجود ندارد، بهتر است با توافق مشترک خود و همسرتان، یک بار دیگر آن حریم را ترسیم کنید وگرنه لجبازی متقابل ممکن است وارد شما شود. دایره باطل رفتار تلافی جویانه بی فایده است و می تواند سال ها ادامه یابد. بسته به اینکه چقدر چیزهای کوچک تعریف می کنید، واکنش شما به رفتار همسرتان باید متفاوت باشد.


دیدگاهتان را بنویسید