با مشهورترین مردان هالیوود و پسرانشان آشنا شوید!


پسر آرنولد شوارتزنگر از کودکی جاه طلب بوده است. پاتریک 15 ساله بود که شرکت تولید پوشاک مردانه خود را راه اندازی کرد. پس از آن این جوان به مدلینگ پرداخت و به چهره تبلیغاتی برند جین هادسون تبدیل شد. پاتریک همیشه به سینما علاقه داشت و در فیلم های «بزرگترها ۲» و «خورشید نیمه شب» به ایفای نقش پرداخت.


آرنولد شوارتزنگر / پاتریک شوارتزنگر

دیلن و پاریس، پسران پیرس برازنان از ازدواج دوم او، هر دو مدلینگ هستند. دیلن 22 ساله در نمایش های برندهای معروفی مانند باربری و ایو سن لوران شرکت می کند و برادرش پاریس 18 ساله با دولچه و گابانا همکاری می کند. دیلن علاوه بر مدلینگ به فعالیت های موسیقی نیز می پردازد و پاریس فیلم های کوتاه نیز می سازد.


پیرس برازنان / دیلن و پاریس برازنان

جیدن اسمیت، پسر کوچکتر ویل اسمیت، برای بسیاری شناخته شده است. این جوان در جامعه بسیار حضور دارد، در فعالیت های خیریه شرکت می کند، به مدلینگ می پردازد و آهک درست می کند. در همین حال، تری اسمیت 26 ساله، دومین پسر ویل اسمیت از ازدواج اولش، به ندرت درباره او صحبت می شود. با این حال او به موسیقی هم علاقه دارد و تجربه بازیگری دارد. خود ویل اسمیت نقش مهمی در پیشرفت شغلی پسر بزرگش داشت.


ویل اسمیت/ جیدن و تری اسمیت

پسر این بازیگر مشهور تصمیم گرفت راه پدرش را ادامه دهد. مکس پس از اکران فیلم “میزبان” که بر اساس رمان نویسنده مشهور استفنی مایر ساخته شده و در آن یکی از نقش های اصلی را بازی کرد، به موفقیت دست یافت. پس از آن در سریال «ملکه سفید» بازی کرد و از آن زمان فعالیت حرفه ای این جوان در مسیر پیشرفت قرار گرفت. علاوه بر این، به لطف چهره اش، او یک مدل محبوب نیز هست.

بیشتر بخوانید  زاهدی‌فر از هواداران استقلال عذرخواهی کرد


جرمی آیرونز / مکس آیرونز

کلینت ایستوود، بازیگر و تهیه کننده مشهور، هفت فرزند دارد که احتمالاً یکی از آنها اسکات ایستوود 33 ساله است. اسکات در کودکی به بازیگری علاقه نشان داد و پدرش تصمیم گرفت با انتخاب او در فیلمش «پرچم های پدران ما» به او کمک کند. این روزها اسکات در پروژه های بزرگ سینمایی بازی می کند و طرفداران زیادی دارد.


کلینت ایستوود / اسکات ایستوود

استلان اسکارسگارد 8 فرزند دارد! بسیاری از آنها در زمینه سینما کار می کردند. با این حال، پسر اول استلان، الکساندر، 43 ساله، و همچنین پسر دومش، بیل، 29 ساله، از دیگر فرزندان خانواده اسکارسگارد مشهورتر هستند.


استلان اسکارسگارد/الکساندر و بیل اسکارسگارد

دیوید بکهام 3 پسر و یک دختر دارد. پسر بزرگ او بروکلین، 20 ساله، با وجود جوانی، قبلاً خود را در بسیاری از زمینه ها آزمایش کرده است. بروکلین در کودکی عاشق فوتبال بود و درخشید، پس از آن به مدلینگ و بازیگری روی آورد، اما در نهایت دست خود را در زمینه عکاسی پیدا کرد. بروکلین اکنون به عنوان دستیار عکاسان مشهور کار می کند و برای کمپین های تجاری عکاسی می کند.


دیوید بکهام/بروکلین بکهام

تام هنکس از ازدواج اول خود دارای 4 فرزند شامل یک دختر و یک پسر به نام های الیزابت آن و کالین است. کالین استعداد بازیگری پدرش را به ارث برد و خود به یک بازیگر و تهیه کننده موفق تبدیل شد. چت و ترومن تئودور پسران تام هنکس از ازدواج دوم او هستند. چت 29 ساله در ابتدا تصمیم گرفت راه پدرش را در عرصه سینما ادامه دهد اما ظاهرا تصمیمش تغییر کرد و اکنون مشغول ساخت آهنگ های رپ است. ترومن تئودور، پسر کوچکتر هنکس، اما علاقه ای به شهرت ندارد و حاضر نیست در کانون توجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید  سلبریتی ها و بازیگران مشهور متولد 2 مرداد


تام هنکس / کالین و چت هنکس

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آلن فابین دلون 25 ساله است و هم به عنوان بازیگر و هم به عنوان مدل فعالیت می کند. این مرد جوان از سال 2015 چهره رسمی خانه مد دیور بوده است. علاوه بر این، در نویسندگی نیز تلاش کرد و اولین رمان خود را با عنوان «از نژاد آقایان» منتشر کرد.


آلن دلون / آلن فابین دلون

بسیاری از مردم نمی دانند که جود شیر فرزندان زیادی دارد. این بازیگر معروف در واقع 5 فرزند دارد! رافرتی لی 23 ساله، پسر جود لاو از ازدواج اول او با سدی فراست، بازیگر انگلیسی است. رافرتی که کمی شبیه پدرش است، مدتی است که به عنوان مدل کار می کند و در شوهای مد در سراسر جهان شرکت کرده است. او همچنین به موسیقی علاقه دارد و در گروه Dirty Harris بازی می کند.


جود لا/رافرتی لاو

قفس وستون کاپولا شخصیت های متعددی دارد. او که اکنون 28 سال سن دارد، در فیلم های زیادی بازی کرده و از موسیقی دانان محبوب نیز می باشد. وستون در گروه Eyes of Noctum آواز می خواند. وستون متاهل و خود پدر است.


نیکلاس کیج / وستون کاپولا کیج


دیدگاهتان را بنویسید