با مزایای مصرف تونیک موی اورین بیوتیک آشنا شوید





معرفی تونیک موی اورین بیوتیک




تونیک موی اورین بیوتیک مجموعه ای از ترکیبات تقویت کننده ریشه موها شامل عصاره های گیاهی آمینکسیل، ویتامین ها، اسیدهای آمینه و مواد معدنی می باشد که به طور قدرتمندی موجب جلوگیری ریزش موها، بهبود رشد موها، کمک به رویش موهای ریخته شده و تقویت و بازسازی ریشه و ساقه موها می شود.




ریزش مو به علل مختلف در دسته بندی‌های گوناگون جای می‌گیرند که شایع‌ترین آن اختلالات مربوط به ساقه مو است. در این نوع اختلال هر چیزی که به کراتین مو آسیب برساند و باعث شکستگی ساقه مو شود، موجب ریزش مو نیز می‌شود مانند دکلره کردن، اتوی مو کشیدن، استفاده زیاد سشوار در فاصله نزدیک، استفاده از شامپو‌هایی که مو را خشک می‌کند و غیره .




اسکارین نوع دیگر ریزش مو است. در این نوع، سیستم ایمنی به ریشه مو‌ها حمله می‌کند و ریشه مو‌ها آسیب غیرقابل بازگشت می‌بینند. ویژگی مشخص این بیماری آن است که کف سر در جایی که مو ریخته، ملتهب و قرمز رنگ است و پوستش نازک می‌شود. این نوع ریزش بسیار مهم و جدی است و نیاز به مراجعه پزشک دارد.


آلوپسی آندروژنیک مردانه یا طاسی مردانه ریزش مو تیپ مردانه را نمی‌توان یک بیماری محسوب نمود. این وضعیت به‌طور معمول در مردانی که از نظر ژنتیکی مستعد این وضعیت هستند اتفاق می‌افتد و در واقع نوعی پاسخ فیزیولوژیک بدن آن‌ها به آندروژن‌ها یا همان هورمون‌های مردانه می‌باشد. موهای ناحیه سر در انسان با وجودیکه رشد غیر وابسته به هورمون جنسی مردانه (آندروژن) دارند، امّا دارای گیرندهٔ خاص هورمونهای جنسی می‌باشند و به همین دلیل این هورمونها می‌توانند بر ریزش مو مؤثر باشند. در مردان بخش‌های فرونتوتمپورال یعنی نواحی جلو و اطراف و مرکز سر دارای گیرنده هورمونی هستند امّا در زنان تمام موهای ناحیه سر دارای گیرنده آندروژنی می‌باشند. به همین دلیل در مردان اول ناحیه جلوی سر کاهش مو داریم و بعد ناحیه مرکزی و سپس این دو ناحیه بهم می‌رسند.

بیشتر بخوانید  ۱۸ روش فوق العاده برای تیره کردن موها با مواد طبیعی


ویژگی های تونیک موی اورین بیوتیک


  • پیشگیری از ریزش مو و جلوگیری از فرآیند نازک شدن موها

  • تحریک رشد موها و کمک به افزایش ضخامت و استحکام موها

  • افزایش جریان خون مویرگی و اکسیژن رسانی به فولیکول ها

  • مهار آنزیم 5-آلفاردوکتاز و کاهش تولید چربی پوست سر

  • افزایش انرژی سلولی و تحریک رویش مجدد موهای ریخته شده

  • تغذیه فولیکول ها و تقویت و بازسازی ریشه و ساقه موها

  • تغذیه فولیکول ها و تقویت و بازسازی ریشه و ساقه موها

  • مناسب درمان انواع ریزش موها در خانم ها و آقایان


اروین بیوتیک


مواد موثره اصلی تونیک موی اورین بیوتیک


Anageline:


پروتئین هیدرولیز شده lupine است، مطالعات نشان می دهند این ماده با سه مکانیسم مختلف شامل مهار آنزیم ۵-آلفا ردوکتاز، افزایش تراکم عروقی اطراف فولیکول ها و تحریک فرآیندهای تمایز سلولی و کراتینیزاسیون، از ریزش موها جلوگیری کرده و فاز رشد موها را نیز تحریک و به رویش موهای جدید کمک می کند.


Bioenergizer:


عصاره Laminaria digitate و Pelvetia canaliculata است و موجب بهبود جریان عروقی اطراف فولیکول ها، تحریک انرژی سلولی و کاهش تولید سبوم می شود. Bioenergizer محرک قوی رشد موها و افزایش دهنده تراکم موهاست.


Trichogen:


کمپلکسی از سولفوپپتیدهای سویا (تحریک بیوسنتز پروتئین و رشد سلولی)، اسیدهای آمینه (آرژینین، ارنیتین، سیترولین به عنوان پیش ساز پروتئین ها و پیگمانها)، آمینوساکاریدها (گلوکزآمین به عنوان پیش ساز GAG)، ویتامین های گروه B (نیاسینامید، ب۵، بیوتین)، زینک سولفات (تنظیم تولید سبوم و آنتی باکتریال و ضد قارچ)، عصاره جین سنگ و آرکتیوم ماجوس (اثرات ضد میکرب و بهبود جریان خون مویرگی)، سیلیکون و پروتئین های هیدرولیز شده سویا (نرم کننده و حالت دهنده ساقه موها) است.


Aminexil:


دی آمینوپیریمیدین اکسید است و یک مهار کننده فرآیند فیبروز پیش فولیکولی (وضعیتی که در آن کلاژن اطراف ریشه مو سخت و انعطاف ناپذیر شده و منجر به ریزش مو می شود) محسوب می شود و از این طریق از ریزش موها جلوگیری می کند.


کافئین:


مهار کننده آنزیم ۵-آلفاردوکتاز است و موجب کاهش تولید سبوم و جلوگیری از ریزش موها می شود.


عصاره سائوپالمتو:


مهار کننده آنزیم ۵-آلفاردوکتاز است و موجب کاهش تولید سبوم و جلوگیری از ریزش موها می شود.


رتینول:


شکل فعال ویتامین A است و موجب تحریک بازسازی سلولی، افزایش تولید پروتئینها، کلاژن، کاهش فعالیت کلاژناز ها و افزایش سنتز الاستین می شود. رتینول نفوذ سایر داروها به سلول را نیز افزایش می دهد.


آدنوزین:


پیش ساز ملکول انرژی سلولی ATP است و موجب افزایش انرژی سلولی و فعالیت بیشتر فولیکول های مو می شود.


نحوه مصرف تونیک موی اورین بیوتیک


روزی دو نوبت، هر بار ۱ تا ۲ میلی لیتر (۸ تا ۱۶ پاف) از محلول را روی پوست سر اسپری کرده و به ملایمت ناحیه را ماساژ دهید تا جذب شود.




روش نگهداری تونیک موی اورین بیوتیک


تونیک موی اورین بیوتیک در مکان خشک، خنک و دور از آفتاب نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.


divider


بیشتر بخوانید:


فواید باورنکردنی مصرف تونیک مو پرومین سریتا


تونیک موی بیز و فواید مصرف آن


فواید بی نظیر تونیک مو الی ژن (Oligen Hair Tonic)


divider


گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم


بیشتر بخوانید  چگونه تاتو را پاک کنیم ؟ روش های از بین بردن تاتو

دیدگاهتان را بنویسید