با مدیر جنایی در هر سطح و موقعیتی به طور جدی برخورد کنید


به گزارش خبرگزاری فارس ، رشت ، حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عفاف یکی از ویژگی های نظام مقدس جمهوری اسلامی است ، اظهار داشت: نظام اسلامی خلوص و پاکدامنی مورد توجه قرار می گیرد ، بنابراین با توجه به تأکید دین مبین اسلام و انقلاب ، این دو امر مهم باید همیشه در آغاز کار مدیران و کارمندان باشد.

وی بر جلوگیری از آن تأکید کرد مبارزه با فساد وی در هر مرحله از جامعه گفت: مدیران و کارگزاران جامعه در هر جامعه ای ، اعم از اسلامی یا غیر اسلامی ، باید دارای خصوصیاتی مانند طمع به جان و مال مردم ، پاکدامنی ، پاکی و سلامت اخلاقی باشند.

رئیس مجلس نمایندگان گیلان یکی از م theلفه های ایجاد صلح در جامعه را حذف ادارات از فساد دانست و افزود: متأسفانه در برخی موارد می شنویم که برخی از مدیران خواسته یا ناخواسته در تله هایی برمی خیزند سو susp ظن. برای نظام اسلامی “.

صفری با بیان اینکه باید در هر سطح و موقعیتی کاملاً با فرد خاطی برخورد شود ، افزود: ما بارها و بارها به مدیران امنیتی ، اطلاعاتی ، نظامی و انتظامی گیلان تأکید کرده ایم که در این زمینه نباید تحمل شود و اگر می بینیم مدیر ایجاد می کند یک معضل اخلاقی در حوزه اداری یا خارج از آن ، او باید سخت علیه آن مبارزه کند و فرد باید مجازات شود تا این یک درس ادبی برای دیگران باشد.

وی با ابراز نگرانی از اخبار مربوط به فساد در برخی از سازمان ها گفت: “متأسفانه ما اخباری را در كشور و حومه می شنویم كه این نوع اخبار باعث ناراحتی و نگرانی مردم و رهبران مذهبی می شود و به همین دلیل دائماً بر نهادها و ما تأكید داریم. استدلال های لازم را برای این لهجه ها داشته باشید.

بیشتر بخوانید  جنگنده های آمریکایی توسط جنگنده های روسی رهگیری می شوند - اخبار اروپا - اخبار بین المللی تسنیم

به گفته نایب رئیس کمیته امور داخلی و شوراهای پارلمانی ، جامعه اسلامی باید جامعه ای باشد که از بسیاری جهات بتواند الگویی برای سایر جوامع باشد و در اینجا همه روسای اطلاعات و امنیت ، ارتش و اجرای قانون در استان گیلان هر اقدامی برای پاکسازی سیستم کنترل انجام می دهید. با تشکر

انتهای پیام / 84008


دیدگاهتان را بنویسید