مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با فوت 3 بیمار دیگر، مجموع قربانیان تاج در آذربایجان غربی به 7525 نفر رسید.

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، محمدامین ولی زاد روز افزود: در سه روز گذشته میانگین ابتلا روزانه به بیماری عروق کرونر قلب در استان به 103 نفر رسید در حالی که این رقم در سه روز گذشته 48 مورد بود.

وی افزود: بیشترین تعداد مبتلایان به بیماری عروق کرونر قلب در 15 روز گذشته مربوط به هشتم فروردین بوده که به 118 نفر رسیده است.

وی گفت: پس از افزایش تعداد بیماران و بستری شدن به دلیل بیماری عروق کرونر در آذربایجان غربی، مجموع بیماران مبتلا به سندرم حاد تنفسی در استان به 269 نفر رسید که نسبت به چهارم فروردین امسال 39 نفر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: تعداد افراد بستری شده در بخش مراقبت های ویژه کرونا در استان که دو رقمی بود باز هم از مرز 100 نفر در استان گذشت و بر اساس آخرین آمار. 103 نفر در این مراکز بستری شدند.

ولی زاد گفت: همچنین 26 نفر در آذربایجان غربی با دستگاه تنفسی تنفس می کنند.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 3 نفر بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان غربی جان خود را از دست دادند، افزود: با افزودن این تعداد، مجموع جان باختگان بیماری کووید 19 در استان به 7 هزار و 525 نفر رسید.

به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از 355 هزار نفر در آذربایجان غربی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که بیش از 10 درصد جمعیت استان را شامل می شود.

از مجموع مبتلایان به بیماری عروق کرونر در آذربایجان غربی حدود 2.1 درصد جان خود را از دست دادند که بیش از 2 در هزار نفر از ساکنان استان است.

بیشتر بخوانید  اعلام شرایط بازگشایی حضوری دانشگاه‎‌ها -

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *