مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با فوت یک بیمار دیگر مجموع جانباختگان کرونا در همدان به ۳۱۵۸ نفر رسید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دکتر «محمد طاهری» روز جمعه افزود: همچنین با شناسایی ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۱۴۱ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۰ هزار و  ۹ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۳ نفر بود که ۲۹ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری خاطرنشان کرد: همچنین ۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۲۹ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۵۱، بهار یک هزار و ۵۶۹، تویسرکان یک هزار و ۵۸۹، رزن یک هزار و ۲۴۲، درگزین ۴۲۰، فامنین ۴۱۴ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۴۶ نفر است.

طاهری افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۸۰۰ نفر در ملایر،  چهارهزار و ۱۷۰ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۵۷ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، ۹ شهرستان «همدان، تویسرکان، ملایر، بهار، فامنین، درگزین، اسدآباد،  رزن و نهاوند» در وضعیت آبی و شهرستان «کبودراهنگ» در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید  فردا دوشنبه 13 اردیبهشت 1401 عید فطر نیست

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *