با عجیب ترین هتل های جهان آشنا شوید / عکاسی


سلام خدمت جدید گردشگری: برای مسافر ماجراجو و پریشان که می خواهد از کارهای روزمره فرار کند، هتل لوکس استاندارد کاملا خسته کننده است. اگر شما یکی از آنها هستید یا فقط می خواهید در سفر بعدی خود چیزی متفاوت داشته باشید، پس باید اقامتی هیجان انگیز و فراموش نشدنی را در یکی از معدود هتل های جذاب و غیرمعمول زیر در نظر بگیرید.

مانور زرافه، کنیا

با عجیب ترین هتل های جهان آشنا شوید / عکاسی

هتل بوتیک منحصر به فرد Giraffe Manor در یکی از مشهورترین ساختمان‌های نایروبی قرار دارد و ظرافت همیشگی آن یادآور دهه 1930 است، زمانی که بازدیدکنندگان اروپایی برای اولین بار برای لذت بردن از سافاری به شرق آفریقا رفتند. با مناظر باشکوه، فضای داخلی زیبا، باغ های سرسبز و حیاط های دلپذیر، مهمانان اغلب می گویند که مانند قدم زدن در یک فیلم در خارج از آفریقا است. با این حال، جذاب ترین چیز در مورد این هتل غیر معمول، روچیلدهایی است که از زرافه ها محافظت می کنند، که صبح و عصر از آن بازدید می کنند و گردن دراز خود را در پنجره ها فرو می کنند به این امید که قبل از رفتن به پناهگاه جنگلی خود سرگرم شوند. .

هتل درخت، هتل سوئد

با عجیب ترین هتل های جهان آشنا شوید / عکاسی

چرا هتلی نسازید که به مردم این فرصت را بدهد تا طبیعت را در میان درختان تجربه کنند و در عین حال یک تجربه طراحی منحصر به فرد از زندگی را ارائه دهد؟ این سوالات معماران برجسته اسکاندیناوی را بر آن داشت تا هتل درختی را در هاردز بسازند، جایی که اتاق ها در ارتفاع 4 تا 6 متری از سطح زمین با چشم اندازهای خیره کننده از دره رودخانه لاول، مایل ها جنگل و رودخانه عظیم قرار دارند. میراکوب هیجان انگیزترین مکان برای اقامت در هتل است، با آینه های استتار شده که محیط اطراف را منعکس می کند. هتل درختی با الهام از کتاب «عاشق درختان» اثر جوناس سلبرگ آگوستن ساخته شده است.

بیشتر بخوانید  برای بازیگر شدن باید چه رشته ای را انتخاب کرد

استراحتگاه سان کروز، کره جنوبی

با عجیب ترین هتل های جهان آشنا شوید / عکاسی

ریزورت سان کروز، واقع در صخره های Jeongdongjin (مقصد توریستی معروف به داشتن بهترین مناظر طلوع خورشید) در کره جنوبی، یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری در این کشور است. این هتل یک کشتی کروز زمینی با طراحی ویژه است. این ساختمان در لبه کوه ساخته شده است، بنابراین راه رفتن روی عرشه آفتاب به مهمانان این امکان را می دهد که بدون حالت تهوع در دریا احساس کنند. سان کروز ریزورت دارای 211 کاندومینیوم و اتاق هتل، یک رستوران غربی و کره ای، یک سالن گردان اسکی، یک کلوپ شبانه، کارائوکه و یک استخر آب دریا است.

جزیره کنراد رانگالی، مالدیو

با عجیب ترین هتل های جهان آشنا شوید / عکاسی

جزیره رانگالی کنراد مالدیو از مهمانان استقبال می کند تا تجربه فوق العاده ای از شنا در بالا و زیر سطح اقیانوس هند را در اولین ویلای هتل زیر آب جهان به نام موراکا تجربه کنند. این ویلا پیروزی طراحی و فناوری مدرن است و یک سفر واقعاً متحول کننده را ارائه می دهد که برای پیچیده ترین محققان در سراسر جهان مناسب است. موراکا که بیش از (5 متر) زیر سطح دریا در وسط اقیانوس هند با دیوارهای شیشه‌ای قرار دارد، آکواریومی در دو سطح است که می‌توانید با تماشای شنای ماهی‌ها بالای سرتان و با دستانتان مرجانی بخوابید. بیدار شو

دیدگاهتان را بنویسید