با سهام عدالتت وام بگیر


عدالت تقسیم می کند: در 22 اسفند 93 واریز 25 هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت در سال های گذشته به حساب حدود 45 میلیون نفر از صاحبان این سهام به پایان رسید.

عدالت تقسیم می کند: معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سود سهام این سهام از سال قبل تا پایان ماه جاری به بازماندگان پرداخت می شود.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص تعامل با سازمان ثبت دارایی ها و اوراق بهادار گفت: .

مجید عشقی درباره اموال مالی افراد و اجرای تصمیمات در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود:

اما در نظر گرفتن سهام به عنوان وثیقه به صورت الکترونیکی آغاز و بنا به درخواست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و با توجه به مدارک و مجوزهای قانونی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تفاهم نامه همکاری با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و تاکید بر تسریع در ثبت تغییرات و رویدادها در موسسات مالی و ثبت افزایش سرمایه گفت: .

مدیرعامل سازمان بورس و اوراق بهادار تصریح کرد: یکی از مشکلات بازار سرمایه این است که با وجود دو هزار مؤسسه و شرکت مالی در سازمان بورس که یا تحت نظارت این سازمان هستند، اما ثبت این شرکت ها انجام می شود. سنتی است.کارها یعنی در صورت داشتن مجوز لازم به صورت فیزیکی به اداره ثبت مشاغل ارجاع می شوند و یا استعلام های دریافتی اداره ثبت مشاغل از سازمان بورس عمدتا شخصی است.

وی افزود: توافق با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حال انجام است تا این موارد به صورت الکترونیکی انجام شود. تسهیل روند افزایش سرمایه تا شرکت ها بتوانند هر چه زودتر سرمایه خود را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید  لاوروف: روسیه به مذاکرات تجارت آزاد با هند علاقه مند است - اخبار اقتصادی جهان - اخبار اقتصادی تسنیم

عشقی افزود: این اقدام تاثیر زیادی دارد زیرا گاهی اوقات به دلیل عدم ثبت به موقع افزایش سرمایه، نماد شرکت می تواند 2 ماه بسته بماند و این اتفاقی است که در مورد اموال مردم می افتد و سعی می کنیم تا زمانی که ارتباط الکترونیکی برقرار شود، این کار انجام شود. تاسیس شد.” .

اعطای سهام به بقیه عدالت موضوعی بود که نمایندگان مجلس دوازدهم با شروع به کار در بهارستان آن را مطرح و تدوین کردند. در ابتدا صحبت از 20 میلیون باقی مانده بود و نمایندگان مجلس از دولت روحانی خواستند تا حدی به حق آنها عمل کند. اگرچه مرکز تحقیقات بودجه ای را برای تامین مالی این پروژه مشخص کرده است، اما دولت دوازدهم تاکید کرده است که این منابع غیرواقعی است و نمی تواند عدالت را برای بازماندگان تامین کند. با روی کار آمدن دولت اصلی، طراحان طرح بقایای سهام عدالت موافقت و حمایت خود را از دولت جدید اعلام کردند اما پس از مدتی مشخص شد که تیم اقتصادی دولت سیزدهم معتقد است منابعی برای این پروژه وجود ندارد. و تحقق آن بعید است.1401 این فرصت را برای نمایندگان فراهم کرد تا در مورد این لایحه اظهار نظر کرده و آن را تصویب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید