مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با سحر در فضای مجازی آشنا شدم، عاشقش شدم و شوهرش را کشتم!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از شرق، زن متهم به برنامه ریزی و ارتکاب قتل همسرش در جستجوی عشق حرام با همدستی مردی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

متهم که زن جوانی است ابتدا موضوع تیراندازی را به همسرش به پلیس اطلاع داد و مدعی شد که از علت قتل شوهرش اطلاعی ندارد. اما تحقیقات پلیس چیز دیگری را نشان داد و در نهایت این زن را به دادگاه کشاند.

طبق اسناد موجود در پرونده این قتل یک سال پیش اتفاق افتاده است. این زن به پلیس گزارش داد که مرد شوهرش احمد را کشته است. ماموران پلیس با حضور در محل متوجه شدند که قتل کار یکی از آشنایان بوده است. وقتی سحر همسر مقتول مورد بازجویی قرار گرفت، گفت: همسرم ماشین را از پارکینگ بیرون آورد تا سر کار برود. اما ناگهان صدای تیراندازی شنیدم. وقتی بیرون آمدم مردی را دیدم که با اسلحه کنار خیابان ایستاده بود. من هرگز آن مرد را ندیدم و سپس فرار کرد. بررسی های پلیسی نشان داد سحر دروغ گفته، با مردی رابطه داشته و با شوهرش دعوا کرده است. سحر خیلی دستگیر شد. وی اعتراف کرد که قتل توسط فردی به نام کوروش انجام شده است.

زن گفت: از طریق فضای مجازی با کوروش آشنا شدم. ما یک رابطه عاشقانه داشتیم. کوروش وقتی فهمید احمد معتاد است و مرا مورد آزار و اذیت قرار می دهد، پیشنهاد من برای کشتن احمد را پذیرفت و او را کشت. سیروس نیز دستگیر شد.

متهم گفت: از طریق فضای مجازی با سحر آشنا شدم و کم کم عاشقش شدم و عاشقش شدم. وقتی فهمیدم او ازدواج کرده است، مدت زیادی از رابطه ما گذشته است. سحر به من گفت که شوهرش او را اذیت می کند، معتاد است و او را کتک می زند. سحر از من خواست که به او کمک کنم تا شوهرش را بکشد. آنقدر غرق سحر بودم که نمی دانستم باید چه کار کنم. بالاخره تصمیم گرفتم احمد را بکشم. رفتم شهرستان و از طریق یکی از دوستانم اسلحه خریدم و به تهران آمدم. در تهران طبق توافقی که با صحرا داشتم شوهرش را کشتم و فرار کردم.

بیشتر بخوانید  صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.

در پی اظهارات متهمان و تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد. سحر متهم به معاونت در قتل و احمد به قتل است. در جلسه رسیدگی به این پرونده پدر و مادرم به جرم خود اعتراف کردند و خواستار قصاص شدند.

متهم اول سپس برخاست و اتهام خود را پذیرفت و گفت: به درخواست صحرا تصمیم گرفتم شوهرش را بکشم. اما روزی که شوهرش را دیدم، شکایت کردم. اما من به دلیل مواد مخدر و الکل عادی نبودم. به همین دلیل بی هدف شلیک کردم و گلوله به طور اتفاقی به سینه مقتول اصابت کرد که منجر به قتل شد. من از کاری که کردم بسیار متاسفم و از پدر و مادرم عذرخواهی می کنم. فکر می کردم این به صحرا کمک می کند تا از این زندگی خلاص شود. اما اوضاع برای من و او بدتر شد. من اشتباه کردم

سحر که متهم به همدستی در قتل است، سپس روی نیمکت نشست. او گفت: از آزار و اذیت شوهرم خسته شده بودم و نمی دانستم چگونه می توانم از این زندگی فرار کنم. من چندین بار در مورد این اختلافات با خانواده ام صحبت کرده ام. اما آنها از من خواستند که به شوهرم فرصت دیگری بدهم تا رفتار و مصرف مواد مخدر را متوقف کند. اما فایده ای نداشت تا اینکه بعد از ملاقات با احمد از او کمک خواستم. الان متاسفم من باید مشکل زندگی ام را قانونی حل می کردم. از خانواده ام طلب بخشش می کنم و از دادگاه کمک می خواهم. بر اساس این گزارش، در پایان داوران برای تصمیم گیری عجله کردند.

بیشتر بخوانید  مقاله علمی واکسن برکت منتشر شد -

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *