در مطالعات استقامت خودرو متاسفم. ژانویه. پاور، خودروهایی با طول عمر 3 سال از کلاس های مختلف هر سال تست می شوند. بر این اساس خودروهای مختلف بر اساس میزان مشکلاتی که در 12 ماه گذشته برای مالک اصلی خود ایجاد کرده اند رتبه بندی می شوند.
این مشکلات در 22 گروه مختلف شناسایی و بر اساس مشکلات در هر 100 خودرو (PP100) ثبت شد. هر چه مقدار کمتر باشد، کیفیت ماشین بهتره نشان دادن این تحقیق به خودروسازان در سراسر جهان کمک کرده است تا به نتایج خود دست یابند. مطالعه امسال خودروهای تولید شده در سال 2011 را مورد بررسی قرار داد.
یکی از نکات جالب در مورد تحقیقات امسال این است که خودروهای سال 2011 نسبت به خودروهای سال 2010 مشکلات بیشتری را برای صاحبان خود ایجاد کردند. مدل های نشان داده شده در زیر مدل هایی هستند که از نظر دوام در کلاس خود بهترین ها را نشان داده اند. لیست بر اساس حروف الفبا بر اساس شرکت مرتب شده است.
آکورا RDKS مدل 2011
آکورا RDKS 2011 از مرسدس بنز کلاس GLK و ولوو KSC60 2011 پیشی گرفت. خودروهایی که در جایگاه دوم و سوم کلاس خودروهای CUV کامپکت ممتاز قرار دارند. در سال 2011، آکورا هیچ تغییری در مدل RDKS ایجاد نکرد. این خودرو از یک موتور چهار سیلندر توربو و یک دیفرانسیل جلو بهره می برد و یک سیستم چهار چرخ محرک به عنوان آپشن ارائه می شد.
بیوک لاکرن 2011
در کلاس خودروهای بزرگ، عنوان بادوام ترین خودروی تولید شده در سال 2011 به بیوک لورن و مدل های دوم و سوم به ترتیب تویوتا آوالون و فورد تاروس تعلق گرفت. در آن سال، بیوک با استفاده از سیستم های رادیویی جدید، یک سیستم پایداری را به عنوان استاندارد مدل لورن معرفی کرد.
تویوتا کمری 2011
تویوتا کمری 2011 به همراه بیوک لاکراس و هوندا آکورد جزو بهترین خودروهای سایز متوسط از نظر دوام بودند. در سال 2011، تویوتا در حال آماده شدن برای طراحی مجدد نسل جدید کمری بود، بنابراین کمری 2011 را تغییر نداد.
تویوتا سینا 2011
تویوتا سینا از سال 2011 که در صدر هوندا اودیسه 2011 و کرایسلر تاون و کانتری از سال 2011 قرار داشت، در صدر لیست بادوام ترین خودروهای کلاس مینیون قرار گرفت. سال 2011 مصادف با طراحی مجدد تویوتا سینا بود.
جی ام سی سیهرا مدل HD 2011
GMC Ceihra HD مدل 2011 از همتای سال 2011 خود یعنی شورولت سیلورادو 2011 پیشی گرفت و به عنوان بهترین خودروی بادوام در کلاس پیکاپ های بزرگ انتخاب شد. فورد سری F 2011 Super Duty نیز سوم شد. GMC تغییرات بزرگی در Sierra HD 2011 ایجاد کرده است. شاسی جدید، موتور دیزلی جدید، سیستم تعلیق هوشمندتر و بسیاری تغییرات خوب دیگر داشت.
جی ام سی سیهرا LD مدل 2011
GMC Sihera LD 2011 عنوان بادوام ترین خودرو در کلاس پیکاپ های سبک را به دست آورد. تویوتا توندرا 2011 و شورولت آوالانچ 2011 2011 خودروهای پشت سیرا LD بودند. در آن سال، شورولت Sierra LD را به نسخه جدیدی از فناوری OnStar مجهز کرد.
GMC Jukon 2011
GMC Yukon 2011 در صدر کلاس CUV بادوام قرار داشت و جلوتر از شورولت تاهو و تویوتا سکویا بود. در آن سال، یوکان نسخه جدیدی از OnStar را عرضه کرد.
تمام کیلوبایت مدل 2011
Zion kB 2011 با خودروهای چند منظوره جمع و جور بادوام اول شد و پس از آن کیا سول 2011 و شورولت HHR در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. در آن سال، Zion طراحی KB را به روز کرد و تجهیزاتی را برای راحتی بیشتر کابین اضافه کرد. همچنین سیستم ترمز هوشمند از شتاب گیری شدید خودرو جلوگیری می کرد.
شورولت کامارو 2011
شورولت کامارو 2011 در صدر لیست بادوام ترین خودروهای اسپورت سایز متوسط برای سال 2011 قرار دارد. فورد موستانگ 2011 و هیوندای جنسیس 2011 در جایگاه دوم و سوم قرار دارند. در آن سال شورولت کامارو کانورتیبل را معرفی کرد. همچنین قدرت موتور V6 اضافه شده و خدمات OnStar به صورت استاندارد ارائه می شود.
شورلت ولت 2011
شورولت ولت 2011 از تویوتا کرولا 2011 و هوندا سیویک 2011 با بادوام ترین خودروهای کامپکت سال 2011 پیشی گرفت. این اولین سال حضور شورولت ولت در بازار بود. در این خودروهای برقی چهار نفره، نیرو توسط یک ژنراتور بنزینی تامین می شد و مشکلات رایج در محدود کردن فاصله خودروهای برقی را حل می کرد.
کادیلاک DTS 2011
کادیلاک DTS 2011 و لکسوس LS 2011، هر دو بلندتر از بی ام و سری 7 رتبه سوم، به عنوان بادوام ترین خودروهای تولیدی سال 2011 در کلاس خودروهای بزرگ ممتاز شناخته شدند. همچنین مالکان کادیلاک DTS 2011 و لکسوس LS 2011 کمترین مشکل را در بین تمامی خودروهای تست شده در این مطالعه داشتند.
کادیلاک اسکالید 2011
کادیلاک اسکالید 2011، مرسدس بنز کلاس GL 2011 و لینکلن نویگیتور 2011 به عنوان اولین و سومین خودروهای CUV بزرگ بادوام تولید شده در سال 2011 رتبه بندی شدند. سیستم کنترل Escalade در آن سال ارتقا یافت.
مدل Lekus ES 2011
لکسوس ES 2011 بادوام ترین خودرو در کلاس کامپکت پریمیوم معرفی شد و لینکلن MKZ و لکسوس IS در جایگاه دوم و سوم قرار دارند. در آن سال، لکسوس فناوری توقف هوشمند را به مدل ES اضافه کرد. در این سیستم از شتاب های ناخواسته جلوگیری می شود.
لکسوس GS 2011
لکسوس GS 2011 در صدر کلاس E مرسدس بنز قرار گرفت و لینکلن MKS در صدر لیست بادوام ترین خودروهای متوسط پریمیوم قرار گرفت. در سال 2011، لکسوس یک سیستم توقف هوشمند برای GS ارائه کرد، درست مانند مدل ES.
مدل Lekus LS 2011
همانند کادیلاک DTS، لکسوس LS، همراه با کادیلاک DTS، با بادوامترین خودروهای پریمیوم بزرگ، بالاتر از BMW سری 7 در بالای جدول قرار داشتند.
Lekus RKS 2011
در میان کراس اوورهای کلاس متوسط ممتاز از سال 2011، لکسوس RKS شایسته عنوان “بادوام ترین” بود. Lexus GKS دوم شد و Acura MDKS و Mercedes-Benz M-Class سوم شدند. لکسوس برای مدل RKS خود نیز یک سیستم توقف هوشمند معرفی کرد.
مینی کوپر 2011
مینی کوپر 2011 در صدر فولکس واگن GTI 2011 و Zion tC 2011 در صدر کلاس اسپرت کامپکت قرار گرفتند. در آن سال، مینی تغییرات زیادی در کوپر ایجاد کرد. چیزهایی مانند رادیو HD و ماهواره و سیستم کنترل بهینه. مهندسان این شرکت نیز قدرت مینی را نسبت به سال های گذشته اندکی افزایش دادند.
هوندا CR-V مدل 2011
هوندا CR-V 2011 بادوام ترین خودرو در کلاس CUV جمع و جور برای سال 2011 بود. تویوتا FJ کروزر و تویوتا RAV4 دومین کراس اوورهایی بودند که در بین بادوام ترین ها در این کلاس قرار گرفتند. در سال 2011، تجهیزات جدید SE به خط تولید هوندا اضافه شد و هوندا در حال آماده شدن برای طراحی مجدد CR-V برای سال 2012 بود.
هوندا کراس اوور 2011
کراس اوور هوندا در سال 2011 بالاتر از تویوتا فور رانر و نیسان مورانو در صدر CUV سایز متوسط قرار داشت. امسال، هوندا روی کاهش مصرف سوخت کار می کند و استفاده از سیستم های تهویه مطبوع را آسان تر می کند.
هوندا المنت 2011
هوندا المنت 2011، جلوتر از جیپ پاتریوت 2011 و کیا اسپورتیج 2011، به عنوان بادوام ترین خودروی کراس اوور ساب کامپکت شناخته شده است. البته دو مدل دیگر به کسب این عنوان بسیار نزدیک بودند. سال 2011 آخرین سالی بود که هوندا المنت به فروش رفت.
هوندا فیت 2011
هوندا فیت، کیا ریو و نیسان ورسا با بادوام ترین خودروهای ساب کامپکت در سال 2011 در رتبه های اول تا سوم قرار دارند. در آن سال، هوندا تجهیزات جدیدی را به عنوان تجهیزات استاندارد برای هوندا فیت معرفی کرد، از جمله سیستم پایدار، پورت USB، سیستم ورود بدون کلید و سیستم کنترل حرکت.
هوندا رگی 2011
هوندا ریگلاین 2011 از نظر دوام از فورد رنجر 2011 و جی ام سی کانیون 2011 پیشی گرفت و در پیکاپ های سایز متوسط رتبه اول را به خود اختصاص داد. در سال 2011، هوندا هیچ تغییری در Regline ایجاد نکرد.