مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با درد من هیئت ورزشی معلولان خوزستان را به اینجا آوردم

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ایسنا / خوزستان رئیس هیئت جانبازان و معلولان ورزش خوزستان با بیان اینکه برای فعالیت های خود نیاز به تأمین اعتبار کافی داریم ، گفت: بودجه کافی نداریم و باید بگویم در شش سال ریاست هیئت ، من توانسته ام با رنج کارهایی را انجام دهم. “من امدم اینجا.

مهرداد شیروانی در مراسم همراهی بازیهای المپیک و پارالمپیک در خوزستان که امروز (15 جولای) در استانداری برگزار شد ، اظهار داشت: طی سه دهه گذشته ، از آتلانتا تا پارالمپیک ریو ، خوزستان 40 ورزشکار پارالمپیک را اعزام کرده است. نتیجه در 19 مدال رنگی. در طول بازی های پارالمپیک 2021 ، جایی که ورزشکاران ما به این مسابقات اعزام شدند ، شورای جانبازان و معلولان خوزستان نیز چهار ورزشکار و دو مربی داشت. در همین حال احمد امین زاده و خدیجه رستمی نیز مجاز بودند که با کاروان به توکیو اعزام شوند که به دلایلی این اتفاق نیفتاد. می توانستیم مهدی فارسی را به عنوان مربی المپیک توکیو داشته باشیم که متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

به گزارش ایسنا ، وی اظهار داشت: ما شاهد رشد نسبت به دوره قبل هستیم که بر اساس فعالیت های انجام شده است و حتی 15 ورزشکار برای حمایت از قهرمانی جوانان در بحرین در سال 2021 داریم که در واقع می توانیم از آنها حمایت کنیم.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان ورزش خوزستان در پاسخ به این س whyال که چرا سهم ورزش در خوزستان در قسمت ورزشکاران سالم کم و محدود است ، گفت: من خودم می توانم به این س answerال پاسخ دهم و انتظار دارم آن را دنبال کنم. دلیل آن این است که باشگاه های معروف استان خوزستان رشته های جداگانه ای هستند و به همین دلیل نخبگان ما به استان های دیگر تمایل دارند. در حال حاضر ، فولاد و پتروشیمی خوزستان به عنوان یک رشته فعالیت می کنند و در حالی که ورزش جانبازان و معلولان در خوزستان اعتبار بیشتری برای این استان کسب می کند و بیشترین نفرات اعزامی به المپیک توکیو را در اختیار دارند ، هیچ یک از باشگاه های ورزشی استان رشته های ما را پوشش نمی دهند. در آینده تهدیدی برای ما باشد.

بیشتر بخوانید  هوای مشهد ناسالم است - ایسنا

وی با اشاره به مشکلات این شورا گفت: اولین مشکل ما این است که تیم های ما تحت پوشش یک سازمان نیستند و دوم اینکه ما برای فعالیت های خود نیاز به تأمین اعتبار کافی داریم. بودجه کافی نداریم و باید بگویم که طی شش سالی که رئیس هیئت مدیره بوده ام ، به سختی می توانم امور را به اینجا برسانم. همچنین درخواست دیگر ما رفع نواقص مجموعه ورزشی خوابگاه دانشجویی اهواز است. مجموعه ورزشی همه استانها تکمیل شده و ما تنها استانی هستیم که هنوز در مجموعه ورزشی خود شرکت می کنیم. این مجموعه ورزشی هنوز کمبودهایی دارد و نمونه آن آسانسور است که مخصوص جانبازان و ورزشکاران معلول نیست و با جوایز صندلی چرخدار یا آبی که در زمستان مرتبا از سقفش می چکد ، وارد آن می شود.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *