مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با خوردن موز سریع وزن کم کنید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


با این قسمت از دلگرم کننده به روز باشید رژیم موز و فواید بی نظیر این رژیم آن ها ملاقات می کنند.

در چند روز با موز لاغر شوید

رژیم لاغری ۷ روزه برای کاهش وزن ۸ کیلوگرمی

در مورد اثربخشی موز در روند کاهش وزن اختلاف نظر وجود دارد. برخی افراد ادعا می کنند که موز حاوی کربوهیدرات های زیادی است و نمی تواند به کاهش وزن کمک کند. برخی دیگر معتقدند که موز سرشار از مواد مغذی است و به کاهش وزن و حفظ وزن سالم کمک می کند.

اگرچه موز سرشار از کربوهیدرات یا قند است، اما تأثیر کمی بر سطح قند خون دارد. سطح گلوکز پایین آن باعث می شود که قند خون در مقایسه با سایر غذاها به حد قابل قبولی برسد. از طرفی گلوکز پایین برای کنترل گرسنگی بسیار مفید است. و این یکی از عوامل کلیدی در کاهش وزن است.
غنی بودن فیبر و سطوح پایین گلوکز در موز باعث می شود برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید. موز کالری و چربی بسیار کمی دارد و سرشار از مواد مغذی با ارزش است. علاوه بر این طعم فوق العاده ای دارد که آن را به غذایی عالی برای کودکان تبدیل می کند.

بسیاری از گیاهخواران با حفظ وزن ایده آل، هفته ای 10 تا 12 موز می خورند. مهم است که آنها غذاهای چرب زیادی نخورند. وقتی غذاهای چرب را با غذاهای شیرین مانند موز ترکیب می کنیم، به شکل چربی در بدن جمع می شوند. بنابراین می توان گفت که اگر مصرف چربی خود را کنترل کنیم، می توانیم بدون احساس گناه و افزایش وزن از این میوه خوشمزه لذت ببریم. در واقع با گنجاندن این میوه فوق العاده در رژیم غذایی، فرآیند هضم را بهبود بخشیده، سموم اضافی را دفع کرده و پوست را نرم می کنیم.
موز فواید شگفت انگیز دیگری نیز دارد.

بیشتر بخوانید  عفونت دندان و روشهای درمان آن

علاوه بر اینکه سرشار از پتاسیم، ویتامین های گروه B و منیزیم است، چربی و کلسترول ندارد و برای قلب، استخوان ها، سیستم عصبی و کلیه ها مفید است. همچنین می توانید با مصرف منظم آن سیستم ایمنی بدن خود را بهبود ببخشید. بدون نیاز به خوردن غذاهای خسته کننده و بی مزه به سرعت وزن خود را کاهش دهید. موز می تواند به بدن در تولید سروتونین کمک کند که به عنوان هورمون شادی شناخته می شود. بنابراین، وقتی رژیم موز می گیریم، احساس افسردگی نخواهیم کرد و این عامل مهمی در هر رژیم غذایی موفقی است. استفاده از این رژیم بسیار آسان است و با کمک آن می توانید تنها در سه تا چهار روز سه تا چهار کیلوگرم وزن کم کنید.

رژیم لاغری ۷ روزه برای کاهش وزن ۸ کیلوگرمی

موز و پوست داخلی آن سرشار از پتاسیم، مواد معدنی، فیبر، ویتامین های A، B و آنتی اکسیدان است. محتوای بالای پتاسیم موجود در موز آن را به یکی از بهترین چربی سوزها در جهان تبدیل کرده است. موز با افزایش متابولیسم بدن و افزایش انرژی بدن و سیر نگه داشتن شما برای مدت طولانی تری از پرخوری جلوگیری می کند. زمانی که موز وارد بدن می شود، شروع به سوزاندن چربی می کند.

کاهش وزن سریع با موز در ۷ روز!

اجزاء:

  1. 4 عدد پوست موز پوست کنده (ترجیحاً موز سبز)
  2. یک قاشق چای خوری زردچوبه
  3. یک قاشق چایخوری نمک بنوشید
  4. 2 قاشق چایخوری روغن نارگیل
  5. نصف فنجان نخود سیاه چشم (آن را یک شب در آب خیس کنید)
  6. نصف قاشق چایخوری دانه خردل
  7. 2 قاشق غذاخوری نارگیل رنده شده
  8. 2 قاشق غذاخوری آب لیموی تازه
بیشتر بخوانید  دانستنی های طلایی درمورد کالری مورد نیاز بدن

روش تهیه:

پوست موز را در کمی آب با زردچوبه و نمک بجوشانید و کنار بگذارید. نخود سیاه چشم را جداگانه بشویید و بپزید. از طرفی روغن نارگیل را روی حرارت ملایم ذوب کرده و دانه های خردل را اضافه کنید. همه این مواد را با هم در ظرفی ریخته و به مدت 5 دقیقه با هم تفت می دهیم و در آخر وقتی گاز را برداشتید آبلیمو را اضافه کرده و بعد از خنک شدن میل کنید. هر روز با معده خالی به مدت یک هفته. از اثرات جالب در کاهش وزن خود لذت ببرید و لذت ببرید.

———————————————— ————————————-

گردآوری شده توسط مجله اینترنتی تشویق

مرجان امینی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *