با خوردن این دمنوش ها لرزش دست را از بین ببرید!



به گزارش سلام نو، دستان ما به طور طبیعی در ساعات بیداری دچار لرزش بسیار ملایم و نامحسوسی می شوند که ناشی از انقباضات و استراحت بسیار خفیف است.

در این مقاله، برخی از داروهایی را که می توانند به کاهش لرزش کمک کنند، معرفی می کنیم.

1- بابونه

بابونه گیاهی دارویی است که باعث آرامش اعصاب و آرامش می شود. این گیاه سیستم عصبی را آرام می کند و استرس و اضطراب را از بین می برد. بابونه یک ضد اسپاسم است که گرفتگی عضلات را نیز برطرف می کند.

برای تهیه دمنوش بابونه یک قاشق غذاخوری گل بابونه را در یک فنجان بریزید سپس آب جوش را اضافه کنید و بگذارید 5 تا 10 دقیقه بپزد. چای را صاف کرده و دو تا سه فنجان در روز بنوشید.

2- استاکودوس

شترمرغ اضطراب و استرس را کاهش می دهد. بوی تسکین دهنده گچ باعث افزایش گاما آمینوبوتیریک اسید در مغز می شود که یک انتقال دهنده عصبی موثر در مبارزه با استرس است.

برای تهیه چای گچ بری، سه قاشق غذاخوری سبزی تازه یا یک و نیم قاشق غذاخوری پایک خشک را در دو فنجان آب جوش اضافه کنید و بگذارید به مدت 5 دقیقه بپزد.

3- اسطوخودوس

سنبل الطیب سال هاست که برای شل کردن عضلات و کاهش تنش استفاده می شود. همچنین این گیاه فشار برای تهیه چای سنبل الطیب یک قاشق چایخوری ریشه خشک سنبل الطیب را در یک فنجان آب داغ بریزید و بگذارید 10 دقیقه بپزد و سپس چای را صاف کنید.

بیشتر بخوانید  قیمت روز انواع خودرو در بازار/ این خودرو 20 میلیون کاهش یافته است

دیدگاهتان را بنویسید