مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با خانم کایلی جنر جوانترین زن میلیاردر جهان آشنا شوید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



جوانترین زن میلیاردر جهان


میلیاردرترین زن جهان جوانترین میلیاردر دنیاست


مجله فوربز، کایلی جنر را به عنوان جوانترین میلیاردر جهان معرفی نمود.


فوربز نوشت: کایلی جنر، مدل، هنرپیشه، کارآفرین و شخصیت شبکه‌های اجتماعی اهل ایالات متحده آمریکا را برای دومین بار به عنوان جوانترین میلیاردر جهان معرفی نمود.


کایلی جنر یکی از خواهران کارداشیان ها است که باوجود سن کم بسیار موفق بوده ودر رابطه ای که داشته باردار نیز شده است


جنر ابتدا در مارس 2019 وارد این رده بندی شده و سپس موقعیت خود را زمانی که در ماه نوامبر موافقت کرد که 51 درصد از مارک لوازم آرایشی خود را با قیمت 600 میلیون دلار بفروشد، تحکیم کرد.


کایلی جانر ، بیوگرافی کایلی جانر ،


ثروت کایلی جنر چقدر است


به لطف این معامله که در ژانویه امسال به پایان رسید، بیزنس کایلی جنر 22 ساله 1.2 میلیارد دلار ارزش گذاری شد.


کایلی در یکی از مصاحبه هایش گفته بود که کلمه خودساخته در مورد وی بسیار درست است به دلیل اینکه که پدر و مادرم از سال‌های پیش به من گفته بودند که خودم باید درآمد داشته باشم و باید یاد بگیرم که چطور پول را خرج و یا پس‌انداز کنم.


من نمی‌خواهم نقش خانواده و یا شهرتمان را انکار کنم ولی پولی که به دست آورده‌ام، ارث نبوده است و برای به‌دست‌آوردن چنین موفقیتی، تلاش زیادی کرده‌ام.


مجله فوربز اعلام کرده بود که کلمه خودساخته به این معناست که ثروتش را از شخص دیگری به ارث نبرده باشد. به طور مثال، پس از کایلی جنر، دو خواهر نروژی که وارث یکی از مهم‌ ترین هولدینگ‌های نروژ هستند، نیز عنوان جوانترین میلیاردر را داراند اما فوربز به آنها لقب خود ساخته نداده است.

بیشتر بخوانید  معمای تغییر نگهبانان


separator line


شغل کایلی جنر چیست


به گزارش اسپوتنیک، برخلاف بسیاری از ثروتمندان دیگر، جنر خودش ثروت کسب کرده است.


همه این کارها در سال 2014 وقتی این کارآفرین خط لوازم آرایشی خود را راه اندازی کرد، آغاز شد. اولین بخش از مجموعه‌های رژ لب (15 هزار نسخه) طی چند دقیقه به فروش رفت.


کایلی خیلی زود تجارت خود را گسترش داد. به مدت شش ماه، 500 هزار نسخه از لوازم آرایشی خود را فروخت.


تقریباً در همین زمان بود که فوربس برای اولین بار از کایلی جنر (در آن زمان ارزش برند وی 900 میلیون دلار تخمین زده میشد) به عنوان جوانترین میلیاردر خود ساخته تاریخ صحبت کرد.


کایلی جانر ، بیوگرافی کایلی جانر ،


بیوگرافی کایلی جنر


کایلی جنر متولد ۱۰ آگوست ۱۹۹۷ . اهل ایالات متحده است. از دیگر علاقمندی های کایلی علاقه ی او به بازیگری است .


او آخرین فرزند خانواده کارداشیان و جنر است.


او به حرفه ی مدلینگ نیز علاقه‌مند است. او در یک مجموعه تلویزیونی همراه با کارداشیان‌ها ، مادر، خواهر و پدر و خواهرها و برادر ناتنی‌اش درخشید.


کایلی پس از آن و با استفاده از شهرتش برای راه اندازی برند لوازم آرایشی خودش استفاده کرد و اکنون مالک برند لوازم آرایشی کایلی است. رژلب‌ های برند لوازم آرایش کایلی بسیار پرطرفدار است.


وقتی برای اولین بار از کیت رژ لب و خط لب برند کایلی رونمایی شد، تمام موجودی این برند در چند دقیقه فروخته شد. همچنین او فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی از سال ۲۰۱۵ آغاز کرد و مجله تایمز او را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین جوانان انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید  قرار دعوای مرگبار ۲ گروه از اوباش در میدان غیاثی تهران


کایلی دچار مشکل عدم تحمل لاکتوز است و نمی‌تواند شیر و مواد لبنی بخورد.


قد کایلی جنر 1.68 است.


separator line


زندگینامه کایلی جنر


.کایلی درسال ۲۰۱۵ با مدرک دیپلم از دبیرستان Laurel Springs School فارغ‌التحصیل شد.


خواهر بزرگ تر کایلی کندال جنر است، از طرف مادرش، سه خواهر ناتنی از کورتنی کارداشیان، کیم کارداشیان ،کلویی کارداشیان و یه برادر راب کارداشیان و از طرف پدرش، سه برادر ناتنی برودی جنر، براندون جنر، برت جنر و یه خواهر ناتنی کیسی جنر دارد


separator line


پدر و ما در کایلی جنر


پدر کایلی جنر ورزشکار سرشناس امریکایی با نام بروس جنر است که بعدها تغییر جنسیت داده و نام کینلین جنر را بری خود برگزید . مادر کایلی کریس جنر است که در بازیگری و نویسندگی دستی داشته و یکی از تجار امریکا نیز محسوب می شود


کایلی کوچک‌ ترین فرزند کیتلین جنر «با نام پیشین بروس جنر» برنده بازی‌های‌ المپیک تابستانی ۱۹۷۶ و کریس جنر بازیگر تلویزیونی است. خواهر بزرگتر کایلی، کندال جنر است.


separator line


بازیگری کایلی جنر


نخستین حضور کایلی در مجموعه تلویزیون “پا به پای خانواده کارداشیان” درسال 2007 بود که از شبکه E بخش شد. این سریال درباره زندگی شخصی و حرفه اعضای خانواده کارداشیان و جنر بود.


کایلی جانر ، بیوگرافی کایلی جانر ،


ازدواج و همسر کایلی


کایلی جنر تا سال 2017 با تایگا رابطه صمیمی داشت، پس از جدایی از تایگا، اواخر بهار 2017 آغاز رابطه عاشقانه کایلی جنر و تراویس اسکات بود. آنها در 1 فوریه 2018 و زمانی که کایلی 21 ساله بود، صاحب یک دختر شدند.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی کامل الهام غفوری + زندگی شخصی و تصاویر


بعد از پخش شدن خبر بارداری کایلی، طرفداران او با هجوم به صفحات اجتماعی او مانند اینستاگرام کامنت هایی با مضمون”تبریک” برای کایلی گذاشتند.البته کایلی تاکنون هیچ واکنشی به این خبرها در صفحات مجازی خود نداده است.


کایلی جانر ، بیوگرافی کایلی جانر ،


آنها نام دخترشان را “استورمی وبستر” Stormi Webster گذاشتند.


separator line


کارهای خیر کایلی جنر


کایلی جنر لباسهای قدیمی خودرا در سایت eBay به فروش گذاشت و درآمد حاصل ازآن رابه بیمارستان کودکان لس آنجلس اهدا کرد ودر سال 2013 به همراه خانواده اش به فروشگاه خیریه فروش حیاط پیوست و درآمد حاصل از فروش به بنیاد کودکان فقیر اهدا شد.کلکسیون اتومبیل دارد که شامل فرار اسپایدر، لندرور، مرسدس بنز مایباخ، مرسدس جی واگن، رولزرویس گوست و غیره می باشد.


separator line


مقایسه ثروت کایلی جنر با کارداشیان و کندال جنر


بر اساس گزارش مجله فوربز ثروت کیم کارداشیان چیزی حدود ۳۵۰ میلیون دلار است. کلویی کارداشیان حدود ۴۰ میلیون دلار، کورتنی کارداشیان ۳۵ میلیون دلار و کندال جنر ۱۸ میلیون دلار ثروت است.


کایلی جانر ، بیوگرافی کایلی جانر ،


کریس جنر، مادر کایلی جنر در مورد موفقیت او می‌گوید: “کایلی این ثروت را در طول بیش از ده سال گذشته به دست آورده است. او پول خود را در بانک ذخیره کرده پس انداز کرده بود و چند سال قبل تصمیم گرفت سرمایه‌گذاری روی برند آرایشی خودش انجام دهد که دارایی‌اش را چندین برابر کرد.”


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *