مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با جذاب ترین مدل رنگ مو Sunlight آشنا شوید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


نور خورشید چیست؟

نور خورشید یکی از روش های مختلف روشن کردن مو است. ما روش های مختلفی برای موهای روشن داریم که معروف ترین و رایج ترین آن ها لایت و آبنبات چوبی ماست. انواع دیگر می تواند باشد نور فیلم، نور هاف، نور تاریک، نور ستاره، نور برفی، نور پلنگ، نور باران، نور بری، نور رای، نور نمایش، نور نمایش، نور، نور گربه، نور شطرنجی او بیان کرد.

انواع تارها تفاوت اساسی با یکدیگر ندارند، اما بسته به ناحیه ای که برجسته می شود و تفاوت رنگ آن قسمت با بقیه مو، نام های مختلفی داده می شود. به غیر از هایلایت و لاولایت، نام های دیگری برای خیلی ها چندان شناخته شده نیست.
تصور اینکه نام کلمه (SUN) در انگلیسی به معنای خورشید است، دشوار نیست. پس نور خورشید به معنای نور خورشید است یا در برخی متون به خورشید درخشان ترجمه شده است که ترجمه دقیقی نیست.

نور خورشید چگونه کار می کند؟


نور خورشید

اگر به سر مانند زمین نگاه کنیم، خورشید قوی در بالای آن خواهیم داشت و نور خورشید در آنجا قابل توجه خواهد بود. به عبارت دیگر در نور خورشید رنگ بسیار روشنی در قسمت بالای سر از خط مو تا پوست سر خواهیم داشت که مانند خورشید می درخشد. در واقع یک کره درخشان بالای سرمان ایجاد می کنیم که شبیه خورشید است. این کار معمولا به دو صورت انجام می شود.

باید بخوانید:

در یک روش لکه های بسیار شفافی روی تاج سر ایجاد می شود. این مناطق معمولاً یا آبی بسیار روشن یا نارنجی روشن هستند – البته با پایه نارنجی کمی.
در روش دوم موهای بالای سر را به شکل بیضی معمولی روشن می کنیم. ضخامت این بیضی بسته به سلیقه هر فرد می تواند متفاوت باشد.
اما در هر صورت قسمت هایی که می خواهیم در معرض نور خورشید قرار دهیم ابتدا باید دکلره شوند. نکته دیگر این است که نور خورشید معمولاً در زمینه روشن ایجاد می شود. و این یکی از تفاوت های او با مهمترین چیزها به طور کلی است. اما در برخی موارد مشاهده شده است که روی موهای تیره تر با پایه متوسط ​​یا تیره انجام می شود. هر کس در این مورد سلیقه خود را دارد.

بیشتر بخوانید  اموزش مانیکور کردن ناخن بصورت تصویری


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *