با تکنیک گالوانیک صورت ، زیبا و جوان تر به نظر برسید



گالوانیک صورت چیست و هیدرودرمی پوست چه فوایدی دارد؟


به گزارش دلگرم : به نظر شما فشار الکتریکی به پوست چه کارهایی میتواند بکند؟ این روش یک روش لیفت غیرجراحی پوست به حساب می آید. گالوانیک صورت از جریان مستقیم متوسط استفاده می کند تا سلول های پوست شما را تحریک کند و پوست را نرم می کند.


انواع گالوانیک صورت


گالوانیک صورت انواع مختفی دارد. دو واقع دو نوع از بهترین روش های گالوانیک صورت که متخصصین پوست نیز تایید میکنند عبارت است از :


  1. لونتوفورسیس

  2. دسینکراشتیشن


عوارض گالوانیک صورت


هر روش زیبایی در جهت جوانسازی و یا آبرسانی به پوست میتواند عوارض خاص خود را داشته باشد. این روش یکی از روش های جدید در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست به حساب می آید. تنها موردی که میتوان در این زمینه در نظر گرفت این است که در برخی افراد درد خفیفی گزارش شده است و در برخی دیگر احساس ناخوشایندی وجود داشته است.


separator line


فواید گالوانیک صورت


در واقع گالوانیک صورت یک درمان تخصصی است که فواید بیشماری برای پوست دارد که عبارتند از:


رفع تیرگی و افزایش درخشندگی پوست


تیرگی و کدر شدن پوست یکی از بارزترین نشانه های پیری است. با استفاده از گالوانیک صورت آلودگی ها و سلول های مرده پوست از بین رفته و غلظت اکسیژن پوست افزایش می یابد. این روش موجب پاکسازی و آبرسانی عمیق و درخشش و شادابی پوست می شود.


کاهش چین و چروک پوست


افزایش سن، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و آلودگی هوا موجب آسیب به پوست و ایجاد چین و چروک می شود. گالوانیک صورت می تواند پوست شما را جوان و درخشان کند و چین و چروک را به حداقل برساند. با این روش عضلات پوست تقویت و سفت شده و از بروز علائم پیری جلوگیری می شود.


افزایش حالت ارتجاعی و کشسانی پوست


استرس تأثیر مستقیمی روی پوست صورت دارد. عوامل خارجی و عدم مراقبت از پوست، موجب از بین رفتن حالت ارتجاعی و کشسانی آن و در نتیجه افتادگی پوست می شود. با روش گالوانیک، پوست سفت شده و از پیری زودرس آن جلوگیری می شود.


سم زدایی پوست


گالوانیک پوست علاوه بر ایجاد احساس زیبایی و آرامش، موجب تحریک و پاکسازی پوست آن از سموم مضر می شود. با این روش مواد مضری که در لایه های عمقی پوست وجود دارند، بیرون آمده و پوست درخشان و شفاف می شود.


فواید گالوانیک صورت


صورت زیبا و جوان تر با گالوانیک صورت


بهبود گردش خون و بالا بردن سطح اکسیژن پوست


با روش گالوانیک، سلول های جدید در پوست تولید شده و میزان کلاژن افزایش می یابد؛ در نتیجه سلول های جدید جایگزین سلول های قدیمی شده و پوست جوان و شاداب می شود. علاوه بر این گالوانیک موجب بهبود و افزایش جریان خون و اکسیژن رسانی بیشتر به پوست می شود. وقتی اکسیژن پوست افزایش پیدا کند، پوست رطوبت بیشتری را جذب کرده در نتیجه باطراوت و شاداب می شود.


پیشگیری از جوش و آکنه


با گالوانیک صورت به ویژه روش دسینکراستیشن، منافذ بسته پوست باز شده و چربی ها و ناخالصی های موجود در آنها بیرون می آید؛ در نتیجه از بروز آکنه و جوش جلوگیری می شود.


بهبود رنگ پوست صورت


از آنجایی که یون های منفی در روش گالوانیک صورت موجب از بین رفتن سلول های مرده و پاکسازی پوست می شود، بعد از استفاده از این روش پوست شما شفاف و روشن به نظر می رسد.


افزایش رطوبت پوست


سلول های مرده پوست مانع نفوذ کرم های مرطوب کننده به لایه های پوست شده و موجب می شوند که پوست رطوبت را حفظ نکرده و خشک شود. روش گالوانیک با از بین بردن سلول های مرده و تقویت و بازسازی پوست، حالت ارتجاعی و جذب رطوبت پوست را بالا می برد و آن را شاداب می کند.


افزایش نفوذ مواد مغذی


یون های منفی موجود در روش گالوانیک در کنار یون های مثبت ژل درمانی، باعث نفوذ مواد مغذی و ضدچروک به لایه های عمقی پوست شده و مواد مضر و رادیکال های آزاد پوست را از بین می برند.


افزایش نرمی و لطافت پوست


گالوانیک صورت با افزایش اکسیژن رسانی، ایجاد تعادل در pH پوست، سفت کردن عضلات و بهبود گردش خون، پوستی نرم و لطیف به شما هدیه می دهد.


مناسب انواع پوست


شما با هر نوع پوستی اعم از چرب، خشک، طبیعی و حساس، می توانید از این روش برای جوان سازی پوست صورت خود استفاده کنید.


هزینه انجام گالوانیک صورت  چقدر است ؟


هزینه گالوانیک هیدرودمی چقدر است؟


هر روش زیبایی و جوانسازی هزینه های متفاوتی دارد. هزینه این کار زیبایی نیز بسته به پزشک انتخابی شما، کلینیک مورد نظر و تجهیزات کلینیک میتوان متفاوت باشد. همچنین تعداد جلسات مورد نیاز برای این کار در افزایش و یا کاهش هزینه ها متفاوت است.


چه کسانی نمیتوانند از روش گالوانیک استفاده کنند ؟


بیماری قلبی دارند.


دستگاه ضربان ساز قلب دارند.


روی پوست بریدگی، زخم و خراش داشته باشند.


خانم های باردار


از داشتن دیابت رنج می برند.


مبتلا به فشار خون بالا هستند.


داروهای نازک کننده پوست استفاده می کنند.


به تازگی پیلینگ شیمیایی انجام داده اند.


در بدن خود ایمپلنت های فلزی دارند.


separator line


چطور گالوانیک صورت را در خانه انجام دهید


تجهیزات گالوانیک صورت دستی و ژلش به آسانی در بازار دردسترس است، آنها را بردارید و آنگاه از این مراحل پیروی کنید .صورت و گردن خویش را بطور کامل با تمیز کننده ای که در منزل دارید تمیز کنید و آنگاه درست خشک کنید و تونر مورد علاقه خود تان را اسپری کنید.ژل درمانی را روی یک نیمه از صورت و گردن خویش بمالید و تایمرش را تنظیم کنید( در صورتی که دستگاه صورت تایمر ندارد).


دست هایتان را مرطوب کنید و آنگاه دستگاه را نگه دارید و زمانی که دکمه آغاز را فشار دادید، انتهای دستگاه را روی پوست خود فشار دهید در جایی که ژل وجود دارد و آنرا به اطراف حرکت دهید و هنگامی که تایمر پایان یافت توقف کنید و همان مراحل را در طرف دیگر صورت و گردن خویش تکرار کنید و هنگامی که این کار را کردید، ژل باقی مانده را از روی صورت خویش با یک حوله مرطوب پاک کنید و آنگاه یک سرم و یا مرطوب کننده اعمال کنید.


لیفت صورت با گالوانیک


توجه : چنانچه ژل در طول درمان خشک گردید، قدری آب رویش بزنید و ادامه دهید و همچنین، اطمینان حاصل کنید که جریان مداوم باشد.


مدام بهتر است که از یک متخصص زیبایی شناس حرفه ای برای گالوانیک صورت دیدن کنید.فایده های این سرویس در صورتی است که تنها باتوجه به احتیاط ها انجام شود، پس با پوست مات و بیحال خویش خداحافظی کنید و با گالوانیک صورت، از یک شخص جدید با صورت شاداب استقبال کنید البته تحت مراقبت یک پزشک متخصص پوست.


منبع : cliniczibayi . hamidbakhshi


بیشتر بخوانید  چگونگی ساخت کرم و پاک کننده پوست

دیدگاهتان را بنویسید