با تکنیک های مدرنی که از کاهش وزن به وجود آمده اند آشنا شوید


 راه های جدید کاهش وزن

راه های جدید کاهش وزن

در این مقاله قوانین قدیمی رژیم را ذکر کردیم و آن ها را رد کردیم و در عوض شما را با قوانین جدید آشنا کردیم.

کربوهیدرات ها را حذف کنید

قانون قدیمی: چرا باید این قانون را زیر پا بگذارید: حذف قند و کربوهیدرات از رژیم غذایی روزانه فقط برای مدت کوتاهی جواب می دهد و در طولانی مدت افراد نمی توانند این شرایط را تحمل کنند. محققان نشان داده اند افرادی که کربوهیدرات کمتری در وعده های غذایی خود دارند، حدود دو کیلوگرم بیشتر از افرادی که هیچ کربوهیدراتی مصرف نمی کنند، وزن کم می کنند.

قانون جدید: می توانید روزانه 5 وعده غلات کامل مانند بلغور جو دوسر یا برنج قهوه ای بخورید. کربوهیدرات ها سرشار از انرژی و فیبر هستند و نخوردن آنها فایده ای ندارد.

18 سپتامبر

زرده تخم مرغ نخورید

قانون قدیمی: چرا قانون را زیر پا بگذارید: طبق تحقیقات دانشگاه ساری در بریتانیا، افرادی که به مدت 12 هفته در روز دو تخم مرغ می خورند به اندازه افرادی که تخم مرغ را حذف می کنند، ضرر می کنند. میزان کلسترول تخم مرغ در مقایسه با چربی های اشباع شده در گوشت فرآوری شده بسیار کم است.

قانون جدید: زرده تخم مرغ سرشار از پروتئین، کلسیم و آهن است. برای داشتن یک رژیم غذایی متعادل و سالم بهتر است آن را در برنامه غذایی خود بگنجانید. و از غذاهای فرآوری شده مانند سالامی که سرشار از کلسترول و چربی هستند خودداری کنید.

18 سپتامبر

وعده های غذایی را افزایش دهید

قانون قدیمی: چرا قانون را زیر پا بگذاریم: مطالعات دهه 1990 نشان داد که خوردن میان وعده در تمام روز می تواند بی اشتهایی را کنترل کند.اما تحقیقات جدید کانادایی نشان می دهد که فردی که تنقلات بیشتری می خورد و اهمیتی ندارد، تفاوتی با هم ندارند.

بیشتر بخوانید  اختلال شخصیت اسکیزوتایپال چیست و چگونه میتوان آن را درمان کرد؟

قانون جدید: در هر وعده غذایی به اندازه ای که می خواهید غذا بخورید. اما مراقب کالری آن باشید. به عنوان مثال، زنان برای لاغر ماندن باید روزانه حدود 1200 کالری مصرف کنند. این به شما امکان می دهد انرژی به دست آورید نه اینکه انرژی خود را از دست بدهید.

18 سپتامبر

در نیمه های شب تنقلات نخورید

قانون قدیمی: چرا باید این قانون را زیر پا بگذارید: تحقیقات اخیر نشان داده است که دلیل چاق نشدن برخی افراد به زمان غذا خوردن بستگی دارد نه میزان غذا خوردن. اما متابولیسم ربطی به ساعات تغذیه ندارد. همچنین می توانید برای شام در ساعت 10 شب غذای سالم بخورید.

قانون جدید: اگر دوست دارید نیمه شب غذا بخورید، این کار را انجام دهید، اما سعی کنید کالری زیادی نسوزانید. نمی توانید در یخچال را ببندید؟ وعده های غذایی کوچک را امتحان کنید. مهم نیست چه ساعتی غذا می خورید و هیچ قانونی برای حذف وعده های غذایی وجود ندارد. البته اگر خیلی گرسنه باشید، مقدار زیادی غذا خواهید خورد. بنابراین کالری وعده های غذایی خود را طوری تقسیم کنید که انرژی کافی به شما بدهد.

18 سپتامبر

از اشتهای زیاد خود غافل نشوید

قانون قدیمی: چرا قانون را زیر پا بگذارید: محققان دانشگاه جورج لندن نشان داده اند که اگر اشتهای خود را مهار نکنید، چاق خواهید شد.

قانون جدید: سعی کنید خواسته های خود را متعادل نگه دارید. همیشه غذاها یا تنقلاتی را که دوست دارید در حجم کم بخورید و خود را از نعمت آنها محروم نکنید. اما به عنوان مثال، به جای خوردن یک تخته شکلات کامل، دو تکه کوچک مربعی بخورید که فقط شلوغی و شلوغی را از بین می برد.

بیشتر بخوانید  همه چیز در مورد داروی بیهوش کننده متوهگزیتال


دیدگاهتان را بنویسید