با این کار شوهرت را فراری می دی !



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر در زیر می توانید جزئیات یک زندگی زناشویی موفق را بخوانید. رفتارهای پیش پا افتاده ای که می تواند به یک زندگی پایان دهد!

اگر شریک عاشقانه تان اخیراً از شما دور شده است، محبت نشان نمی دهد و مثل قبل به شما توجه نمی کند، در رفتار او به دنبال دلیل باشید. در این قسمت از خانواده نمناک پلاس به شما خواهیم گفت کدام رفتارهای مرد او را از زن دور می کند و به اصطلاح دلیل سردی شوهرش می شود.

به گوشی همسرت نگاه می کنی

چک کردن مداوم گوشی و محدود کردن و کنترل همسرتان فقط باعث افزایش بی اعتمادی و فاصله شما از یکدیگر می شود. بهتر است به حریم خصوصی همسرتان احترام بگذارید و اگر به رفتار او در فضای مجازی مشکوک هستید، وارد راه های اصولی تری شوید تا در این زمینه به نتیجه مثبت برسید.

با لحن کودکانه به صحبت ادامه می دهید

هرازگاهی صحبت کردن با کودک برای تنوع و جذابیت خوب است، اما صحبت کردن دائمی کودک اشتباه است زیرا هیچ مرد بالغی نمی خواهد با یک دختر زندگی کند.

بیشتر اوقات به همسرت چسبیدی

بسیاری از زنان در برقراری ارتباط عاطفی با همسر خود از باورهای غلط پیروی می کنند، مثلاً بیش از حد به همسر خود می چسبند و همیشه به دنبال او هستند. او به تنهایی نمی تواند از عهده وظایف و مسئولیت هایش برآید و بیشتر تصمیمات او در زندگی به نظر و دیدگاه همسرش بستگی دارد. وابستگی بیش از حد زن باعث می شود مرد از او فرار کند زیرا مرد آزادی بیشتری می خواهد و دوست ندارد همسرش همیشه به او وابسته باشد.

بیشتر بخوانید  واکسیناسیون ملی کارمندان بانک آغاز شده است

همیشه شاکی و شاکی هستید

برخی از همسران مدام همسر خود را سرزنش و سرزنش می کنند و فکر می کنند با سرزنش و انتقاد می توانند همسر خود را تغییر دهند، اما زن و مرد باید مایه آرامش یکدیگر باشند و شکایت و انتقاد از شریک زندگی خود فرار می کند.

به خانواده اش بی احترامی می کنی

یکی از مسائلی که کیفیت روابط زوجین را تحت تاثیر قرار می دهد و مرد را از همسرش دور می کند بی احترامی به خانواده همسرش است. توهین و بی احترامی به خانواده همسر باعث اختلافات زیادی بین زوجین می شود تا جایی که این موضوع می تواند منجر به طلاق شود.

بی توجهی به ظاهرت

مردان بیشتر به بینایی خود متکی هستند. آنها دوست دارند همسرشان همیشه آراسته و آراسته باشد اما متأسفانه برخی از خانم ها بعد از ازدواج به ظاهر خود توجهی نمی کنند و همسر خود را ترک می کنند.

شما عزت نفس پایینی دارید

مردها دوست ندارند زنانشان نه در خانه و نه در جامعه ضعیف و مظلوم باشند، دوست دارند زنانشان اعتماد به نفس بالایی داشته باشند، مردان از زنانی که مدام گریه می کنند فرار می کنند.

شنونده خوبی نیستی

دلیل دوری همسرتان از شما ممکن است این باشد که گوش برای شنیدن حرف‌های او ندارید و سعی نمی‌کنید به حرف‌های او گوش دهید یا مدام صحبت می‌کنید و اجازه نمی‌دهید حرف‌هایش را بیان کند.

تو حسودی

حسادت یک ویژگی ناخوشایند و فوق العاده خطرناک است که می تواند به فرد و اطرافیانش آسیب برساند. حسادت شدید در زندگی فرد حسود را بدبین می کند و حتی ممکن است همسرش را به خیانت متهم کند و او را فراری دهد.

بیشتر بخوانید  محرم فرصت بازخوانی پیامدهای غفلت از ولی خداست

تو به او توجه نمی کنی

یکی دیگر از دلایل سرد شدن مردها این است که به دلیل حواس پرتی و آشفتگی ذهنی به رابطه خود توجه نمی کنید یا دائما مشغول تلفن هستید و به او این احساس را می دهید که دیگر به او اهمیت نمی دهید. در چنین شرایطی طبیعی است که شما را نادیده بگیرد و نسبت به شما سرد شود.

شما او را با دیگران مقایسه می کنید

اگر می‌خواهید شریک زندگی‌تان همیشه در کنارتان مهربان و صمیمی باشد، از مقایسه خود دست بردارید، زیرا مقایسه، اساس بی‌عشقی و بی‌وفایی در زندگی مشترکتان است و باعث ناراحتی همسرتان می‌شود.

شما بیش از حد مستقل هستید

همانطور که گفتیم، زنان وابسته ای که صفر تا صد اوقات خوشی را با همسرشان می گذرانند، باعث می شوند مردان احساس خفگی کنند، اما زنان بیش از حد مستقل که نیازی به شوهر ندارند، باعث دور شدن آنها می شود زیرا مردان دوست دارند همسرشان روی قدرت و حمایت مردان حساب کند. و در واقع پشتوانه ای برای آنها باشد.


دیدگاهتان را بنویسید