مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با این چند روش دیگه موهات رو تو غذا پیدا نمیکنی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا، ریزش مو یکی از بزرگ ترین آسیب هایی است که خانم ها تجربه می کنند و یکی از ناخوشایند ترین اتفاقات این است که موهای شما را در غذا پیدا کنند پس هر چه سریع تر این کارها را انجام دهید تا دیگر ریزش مو نداشته باشید.

اجتناب از کشیدن بیش از حـدمـو ها: بافت های ریـز یا محکم، مدل دم اسبی بستن موها و … باعث کشیده شدن موها از ریشه می شود و موها را نابود می کند.

استفاده ی حداقلی از سشوار و اتوهای مو: استفاده زیاد از این وسیله ها باعث می شود فولیکول های مو دهیدراته شده و موها آسیب پذیر شوند.

ریزش مو

با آب داغ موهای خود را نشورید: در حمام از آب خیلی گرم بـرای شستن مـوهاتون استفاده نکنید و آن ها را چنگ نزنید بلکه به ارامی با نوک انگشت ماساژ دهید.

ويتامين و تونیک تقویت کننده مو را فراموش نکنید: ویتامین ها رشد موی سر را افزایش می دهند و با تقویت فـولیکول های مو منجر به بهبود رشد موها می شوند.

تغذیه خوب و کامل داشته باشید: گروه های غـذایی مانند روی ، منیزیم ، سـلنيوم ، ویتامین A ، C ، B۱۲ ، امـگا ۳ ، پروتئین ، سـبزیجات بـرگی ، مـاهی و … را باید در برنامه غـذایی خودتان داشته باشید. رشـد و سـلامت مـوها ۵۰ درصد به عوامل بیرونی چون شامپو ، نحوه مراقبت از موها ، نحوه شستشو … بسـتگی دارد و ۵۰ درصد هم به تغذیه ی داخلی وابسته است.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید
بیشتر بخوانید  لیست وزرای پیشنهادی رئیسی ۱۷ مرداد اعلام وصول می‌شود


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *