با این محصول خیلی راحت از شر جوش ها و آکنه های صورت خود خلاص شوید


آکنه به راحتی قابل درمان نیست. برای درمان علاوه بر استفاده از بهترین کرم ضد آکنه باید از روش های دیگری نیز استفاده کرد. روش های کمکی ارزش یک کرم ضد آکنه عالی را کاهش نمی دهند، اما روند بهبود را تسریع می کنند. یکی از راه های درمان آکنه استفاده از آکنه است. چسب های ضد جوش در انواع طبی و غیر طبی و یا چسب های روز و شب در بازار موجود می باشد. برخی از این چسب ها علاوه بر درمان آکنه، از ایجاد جای جوش نیز جلوگیری می کنند.
از این رو استفاده از این محصول به عنوان یک روش نسبتا جدید درمان کمکی در بین مردم رواج دارد. در این راستا می خواهیم تمامی اطلاعاتی را که باید در مورد انواع چسب های جوشکاری بدانید را به اطلاع شما عزیزان برسانیم. پس با ما همراه باشید

چسب جوش چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟

از چسب جوش برای پوشاندن، درمان و درمان زخم ها و زخم ها استفاده می شود. جالب است بدانید که اگرچه این محصول در بازار جهانی نسبتا جدید به نظر می رسد، تاریخچه آن به یک دهه قبل باز می گردد. مردم کره اولین کسانی بودند که از چسب ضد آکنه برای درمان این عارضه استفاده کردند. برخی از این برچسب ها به گونه ای روی جوش را می پوشانند که به راحتی می توان روی آن چسباند. انواع مختلفی از تکه های آکنه وجود دارد که در زیر معرفی کرده ایم.

انواع چسب ضد جوش

به طور کلی چسب های جوشکاری دو نوع هستند «چسب طبی» و «چسب غیر طبی» یا «چسب روز» و «چسب شبانه» وجود دارد به محض مشاهده اولین علائم آکنه می توانید یک شبه از چسب ضد آکنه استفاده کنید که کمک زیادی به درمان آکنه می کند. از طرفی اگر روی پوست خود جوش دارید می توانید از بهترین کرم ضد جوش، جوش های روز و شب استفاده کنید. چسب روز به پوشاندن قرمزی و التهاب جوش ها کمک می کند و چسب شب به درمان و از بین بردن چرک کمک می کند.

بیشتر بخوانید  جوانسازی و زیبایی پوست صورت با ماسک آب پنیر + طرز تهیه این ماسک


چسب جوش


  • چسب جوش غیر پزشکی

یک مدل غیر پزشکی از این چسب ها به عنوان چسب زخم عمل می کند. چسب ضد جوش غیر پزشکی از لایه ای حاوی ترکیبات هیدروکلوئیدی ساخته می شود. چسب زخم غیرپزشکی معمولا ضد آب است و بنابراین با شستن پوست یا آرایش کردن، چسبندگی را در طول روز کاهش نمی دهد. این چسب‌ها از جوش‌ها در برابر عفونت و محیط آبرفتی محافظت می‌کنند و در واقع به تسریع بلوغ جوش‌ها کمک می‌کنند نه به درمان جوش‌ها. این چسب ها به دلیل خاصیت جذب رطوبت، مایع اضافی را در محل جوش جذب می کنند. به لطف این چسب ها تمام مواد عفونی داخل جوش حذف می شود و می توان گفت عملاً زخم جوش داخل پوست را خشک می کند. در نتیجه وقتی چسب را از روی آهک جدا می کنید، عفونت با چسب به صورت یک لایه سفید خارج می شود. در این صورت زخم نیز صاف و قابل درمان می شود.

باید بخوانید:

همچنین استفاده از چسب طبی برای آکنه با خرید بهترین کرم ضد جوش توصیه می شود. این چسب ها طرفداران بیشتری دارند. آنها ضخیم تر از جوش های غیر طبی هستند و به راحتی روی پوست اعمال می شوند. چسب جوش دارویی از ترکیباتی مانند اسید سالیسیلیک و روغن درخت چای ساخته می شود. این ترکیبات در درمان آکنه بسیار موثر هستند. چسب طبی مایعات عفونی داخل زخم را از بین نمی برد، اما ترکیبات مفید آن زخم را درمان می کند. زمانی که چرک روی سطح پوست مشاهده می کنید بهتر است از چسب طبی استفاده کنید. این چرک را جذب می کند و به بهبود سریع زخم کمک می کند.
نیازی به گفتن نیست که اگر به اسید سالیسیلیک حساسیت دارید، با احتیاط از چسب های ضد تورم استفاده کنید. اسید سالیسیلیک موجود در چسب جوش می تواند باعث ایجاد حساسیت شود.

نکات مهم در استفاده از چسب ضد جوش

اگر پوست حساسی ندارید بهتر است از جوش استفاده کنید تا این عارضه کاملا برطرف شود.
اگر به هر دلیلی نمی خواهید با چسب جوشی که به صورت خود زده اید از خانه خارج شوید، فقط می توانید از مدل چسب شب جوش استفاده کنید تا مواد آن در هنگام خواب حدود 8 ساعت روی کلید بماند. .
استفاده از چسب جوشکاری مانع از دستکاری فرد در جوش می شود. به همین دلیل کمک آن با استفاده از بهترین کرم ضد آکنه باعث بهبود روند بهبودی می شود.
همانطور که می دانید از بین بردن جوش ها آسان نیست. در نتیجه برای موثرترین کرم آکنه از چسب های طبی و غیر پزشکی آکنه استفاده کنید.


بیشتر بخوانید  افتادگی غبغب + ماسک جلوگیری

دیدگاهتان را بنویسید