مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با این روش گیاهی پف زیر چشم را از بین ببرید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


این روش هیچ عارضه ای ندارد و مشکلی برای شما و چشمانتان ایجاد نمی کند، ورم چشم ما را پیرتر نشان می دهد، اما خوشبختانه راه حل ساده ای برای رفع آن در یخچال همه ما وجود دارد. مادران و مادربزرگ ها معتقدند خیار برای درمان ورم چشم بسیار مفید است و مثل همیشه حق با آنهاست.

با این روش گیاهی پف زیر چشم را از بین ببرید

با این روش گیاهی پف زیر چشم را از بین ببریداما چگونه از خیار برای درمان ورم چشم استفاده کنیم؟
خیار را خوب بشویید و خشک کنید سپس خنک کنید و بگذارید حداقل یک ساعت بماند. سپس آن را طوری بپیچید که حلقه ها نازک و منعطف باشند تا به راحتی روی چشم قرار گیرند، اما دقت کنید که حلقه ها آنقدر نازک نباشند که شکسته شوند.
دراز بکشید، چشمان خود را ببندید و روی هر چشم یک حلقه خیار قرار دهید. حدود 20 دقیقه صبر کنید، سپس خیارها را از چشم جدا کنید. در این مدت ممکن است احساس کنید حلقه های خیار که روی چشم هایتان می گذارید گرم است، در این صورت می توانید آن ها را بردارید و حلقه های سرد و جدیدی را روی چشمان خود قرار دهید، اما این کار ضروری نیست.

عوارض جانبی احتمالی استفاده از خیار برای کاهش پف چشم
اگر مطمئن شوید که تکه های کوچک خیار یا دانه های آن وارد چشم شما نمی شود، این روش هیچ عارضه ای ندارد و مشکلی برای شما و چشم شما ایجاد نمی کند.
اما افرادی که از حساسیت به دندان و دهان رنج می برند ممکن است به خیار حساسیت داشته باشند که در این صورت به هیچ وجه نباید از این روش استفاده کنند.

بیشتر بخوانید  فواید باورنکردنی تزریق ب کمپلکس برای بدن

منبع: aftabir.com


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *