با این روش های موثر میگرن را بهبود ببخشید


با این روش های موثر میگرن را بهبود ببخشید

با این روش های موثر میگرن را بهبود ببخشید

سردردهای میگرنی سردردهای مزمن و طولانی مدتی هستند که بسیاری از افراد از آن رنج می برند. طب رایج می گوید سردردهای لاعلاج!در طب سنتی سردرد به داشتن ریشه های صفرا، خون، مخاط و سودا گفته می شود که به دلیل عدم تعادل و اختلال به عضو اصلی یعنی سر منتقل می شود. خلق و خوی

درمان میگرن

سردرد صفرا با نوشابه یا لخته شدن خون متفاوت است. برای شروع درمان، درمانگر ابتدا باید خلق و خوی بیمار را تشخیص دهد و سپس داروهای مناسب را برای تغییر خلق و خوی بیمار تجویز کند، این امر می تواند منجر به شکست یا کندی درمان شود. گاهی اوقات سردردهای میگرنی با یک رژیم غذایی یا تجویز ساده از بین می روند و حتی نیازی به هیچ دارویی ندارند. بنابراین، می توانید برای درمان به یک درمانگر سنتی مراجعه کنید.

به عنوان مثال، افراد مبتلا به سردردهای میگرنی با منشاء صفراوی؛ از ترکیب زیر می توانم به مدت دو هفته استفاده کنم زنجبیل سالهاست که کاربردهای درمانی زیادی در طب سنتی دارد. مطالعات محققان دانمارکی نشان داده است که زنجبیل نقش مهمی در کنترل و بهبود سردردهای میگرنی ایفا می کند. محققان دریافتند که تاثیر زنجبیل در پیشگیری و کنترل میگرن با تاثیر مسکن های شیمیایی برابری می کند.

زنجبیل سال هاست که در طب سنتی کاربردهای درمانی زیادی از جمله رفع حالت تهوع داشته است. تحقیقات اخیر نشان داده است که زنجبیل به کنترل واکنش های التهابی و درد کمک می کند و سردردهای میگرنی را تسکین می دهد.کارشناسان توصیه می کنند در شروع علائم میگرن، حدود یک سوم قاشق غذاخوری پودر زنجبیل (معادل 500 تا 600 میلی گرم) را روی آب داغ بریزید و مست زنجبیل تازه را می توان در رژیم غذایی روزانه نیز استفاده کرد. مصرف این گیاه تعداد و شدت حملات میگرنی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید  کاربردی بالینی قرص آلندرونیت سدیم 

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


دیدگاهتان را بنویسید