مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با انجام این 3 کار ساده از شر اومیکرون خلاص خواهید شد!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، مازندران معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: واکسیناسیون، پوشیدن ماسک و پرهیز از تجمع سه اصل طلایی در مبارزه با این نوع سرکش بیماری کرون است.

تورج اسدی با اشاره به اینکه استان وارد موج ششم شده است، گفت: در دو هفته اخیر افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری بیماران قلبی در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی را نشان می دهد.

اسدی از بیماران مشکوک به تاج گذاری خواست به پزشکان خانواده و کلینیک های پزشکی مراجعه کنند و افزود: کنترل کرونا با واکسیناسیون، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی قابل کنترل است.

وی گفت: ایمنی در افراد با واکسیناسیون، اختلال در زنجیره انتقال و پیشگیری از مواد مخدر در حال حاضر سه روش شناخته شده برای کنترل اپیدمی های ویروسی است، اما در کرونا به دلیل عدم پیشگیری دارویی، در حال حاضر روش های اصلی کنترل این بیماری همه گیر ایمنی عمومی است. از طریق واکسیناسیون، استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع سه اصل طلایی برای مهار تاج و نوع سرکش جدید آن است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد: برای در امان ماندن از تاج و خرابی زنجیره انتقال افراد باید برای سومین بار واکسینه شوند.

بیشتر بخوانید  هشدار مهم سازمان هواشناسی کشور/ بارش شدید باران و رگبار باران در راه است
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *