مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با انتخاب یک برگ رنگی، جنبه های پنهان شخصیت خود را کشف کنید!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


گذراندن عمدی وقت در جنگل می تواند به ما کمک کند تا با استرس و فشار زندگی شهری کنار بیاییم. بنابراین علاوه بر این، برگ درختان می تواند برای ما سایه ایجاد کند و جهان را پر از رنگ کند و بسته به شکل و ویژگی های اصلی آنها می تواند جنبه های مهم زندگی و شخصیت شما را نیز منعکس کند. . برگه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. و معنی آن را در زیر بیابید.


شخصیت / شخصیت پنهان

لیست شماره یک معتبر و متفکر، ویژگی صداقت شماست، به عنوان یکی از مهم ترین ارزش هایی که هر فردی باید داشته باشد و به همین دلیل همیشه خود را صادق، طبیعی و خودجوش نشان می دهید. شما واقعاً به دیگران اهمیت می دهید و آنچه را که می گویید صادقانه انجام می دهید: کاری را که نمی خواهید آنها با شما انجام دهند، انجام نده. شما مردم را ایده آل می کنید و این چالش بزرگ شماست. مهم است که باور داشته باشید، اما همچنین بسیار مهم است که یاد بگیرید افرادی را که به آنها اعتماد دارید بشناسید. دنیا پر از افرادی است که شما را دوست دارند و از شما قدردانی می کنند، یاد می گیرند آنها را بشناسید و با آنها رشد کنید.

برگه شماره 2 مهربان و مراقب، خود را فردی آرام، دوست داشتنی و آرام نشان می دهید. شما می خواهید صلح و هماهنگی همیشه در دنیا و زندگی شما وجود داشته باشد و به همین دلیل از هر گونه برخورد (گاهی بی تفاوتی) اجتناب می کنید و در صورت درگیری در محیط خود به عنوان میانجی عمل می کنید. شما زمان زیادی را صرف فکر کردن و برنامه ریزی برای آینده می کنید، بنابراین چالش اصلی شما یادگیری باور کردن است. شما باغبان زندگی خود هستید و همیشه آنچه را که می کارید با عشق درو می کنید. آینده شما به کاری که در زمان حال انجام می دهید بستگی دارد، شدید، با عشق و مهربانی زندگی کنید و اجازه دهید زندگی هدایایی را که برای شما دارد به شما بدهد.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی و تصاویری جذاب از بازیگر نقش ارسلان در 021

سخاوت و وفاداری شماره 3 ویژگی شما این است که فردی شریف هستید و همیشه حاضرید بدون اینکه در ازای چیزی بخواهید به دیگران کمک کنید. و به همین دلیل، امروز می خواهیم به شما یادآوری کنیم که جهان در تعادل عمل می کند و هر چیزی که با قلب خود می دهید همیشه به طرق مختلف به شما باز می گردد. بیش از یک چالش برای شما وجود دارد، یک ندای: در خوبی های خود ثابت قدم باشید و خواهید دید که زندگی شما هر روز موفق تر و شادتر می شود. توصیه می شود: آیا قدرت جادویی دارید؟ انتخاب کنید تا ماه مورد علاقه خود را پیدا کنید.

برگه شماره 4 دقیق و روشمند، اگر شعاری داشتم این بود: برای اولین بار همه چیز خوب پیش می رود. شما باهوش، منطقی و سخت کوش هستید. شما بداهه را دوست ندارید، بنابراین همیشه خود را وقف تعهدات خود می کنید و سعی می کنید تا حد امکان قوانین را با دقت دنبال کنید. چالش اصلی شما این است که متوجه شوید که ممکن است استانداردهای بسیار بالایی برای کار خود داشته باشید و در جستجوی مداوم برای کمال باشید که در نهایت شما را خسته کند. شما استعداد ذاتی دارید، سعی می کنید درست کار کنید و پیشرفت کنید، اما اجازه ندهید وسواس شما را از کمال کور کند و از بهره مندی از ثمرات شگفت انگیز کارتان باز دارد.

متفکر و مصمم شما فردی هستید که کاملاً واضح است که می خواهید در زندگی به چه چیزی برسید و برای رسیدن به آن چه کاری باید انجام دهید. وقتی چیزی را پیشنهاد می کنید، بی پایان، با عشق، اراده و فداکاری تا زمانی که به آن دست پیدا کنید، حتی برای غلبه بر ناملایمات کار می کنید. نتیجه گیری قوی شما می تواند شما را کمی کسل کننده و از دیگران دور کند و چالش بزرگ شما اینجاست. به یاد داشته باشید که ما همه دانش آموز و معلم هستیم. تصادفی نیست، شما باید از هر فردی که وارد زندگی شما می شود چیزی یاد بگیرید و به هر فردی که وارد زندگی شما می شود چیزی برای آموزش دارید. وقتی این را بفهمید، زندگی شما شدیدتر، بسیار کاملتر و شادتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی گلاب آدینه همسر اول مهدی هاشمی + عکس

یک ویژگی برونگرا و تکانشی این است که شما فردی شاد، با توانایی ریسک کردن و با علاقه خاص به هر چیزی که شامل ماجراجویی های جدید می شود هستید: سفر، مشاغل جدید، تجربیات جدید و غیره. شما توانایی این را دارید که در جنبه های مختلف رفتار بسیار خوبی داشته باشید و به همین دلیل است که در بسیاری از علل و فعالیت ها شرکت می کنید، حتی اگر به هم مرتبط نباشند. شما بسیار سخت زندگی می کنید، بنابراین می توانید مسئولیت های زیادی را بر عهده بگیرید و چالش بزرگ شما از همین جا سرچشمه می گیرد. بهتر است زمان و انرژی خود را مدیریت کنید. مهم است که زندگی خود را در اولویت قرار دهید و زمان خود را به خوبی سازماندهی کنید تا تعهدات خود را نسبت به خود و دیگران زیر پا نگذارید. وقتی این کار را انجام می دهید، روزهای شما بسیار پربارتر، آرام تر و رضایت بخش تر خواهند بود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *