مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با افزایش تعرفه خدمات پستی، مشاغل خانگی را تعطیل می کند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، یکی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تولیدکننده کوچکی که محصولات خود را از طریق فضای مجازی به فروش می رساند با افزایش نجومی تعرفه خدمات پستی بازار خود را به کلی از دست می دهد.

کمال حسین پور با اشاره به سوال وزیر ارتباطات در خصوص افزایش تعرفه خدمات پستی گفت: افزایش بی حساب تعرفه خدمات پستی به بهانه تحقق تعرفه ها و بهبود زیرساخت های پستی، آشوب ها و اعتراضات زیادی را به همراه داشت. از مردم بود این افزایش نجومی تعرفه ها پیامدهایی از جمله تعطیلی برخی از کارهای خانه، بی سود بودن خرید اینترنتی و کاهش اشتغال را به دنبال دارد.

وی در ادامه بیان کرد: تولیدکننده کوچکی که محصولات خود را از طریق فضای مجازی به فروش می رساند با این افزایش قیمت به طور کلی بازار خود را از دست می دهد. این یک گام بزرگ در جهت تضعیف اقتصاد دیجیتال در شرایط فعلی است. به نظر می رسد برخی از خدمات پستی تعرفه ها را تا 100 درصد افزایش داده اند. این افزایش عوارض گمرکی در شرایط اقتصادی کنونی کشور به هیچ وجه عادلانه و حتی هدفمند نیست.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: چرا در این شرایط نامناسب اقتصادی تعرفه خدمات پستی به شدت نجومی بالا رفته است. چرا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به جای تحرک در اقتصاد دیجیتال، گام بزرگی در جهت تضعیف اقتصاد دیجیتال برداشته است؟ من سوالم را از وزیر ارتباطات پرسیدم و ایشان جواب دهند.

بیشتر بخوانید  پیش بینی دقیق آب و هوای تهران فردا و پس فردا دوشنبه 29 آذر 1400 – ایران چطور

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *