مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با اشاره بینی مشهور شوید!!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


با اشاره بینی مشهور شوید!!

این مرد چهره جهانی وقاحت اعلام شده است!

بحث حرفه ای قبل از بازی دو تیم بسکتبال لیگ حرفه ای آمریکا تحت الشعاع نیش بیننده مرد قرار گرفت و سوژه اکثر سایت های خبری دنیا شد. به گزارش نازوب، این برنامه با محوریت تفسیر بازی بسکتبال نیک و تریل بلیزرز در ورزشگاه روزگاردن پورتلند برگزار شد و مصاحبه زنده مفسر با تصویر بزرگ آنها از ورزشگاه و تلویزیون پخش شد. .

در شرایطی که بحث طوفانی بود و همه مجذوب نکات کارشناسی شده بودند، ناگهان یکی از هواداران که درست پشت سر مفسر قرار گرفته بود، با حرکتی ناخوشایند توجه بینندگان را به خود جلب کرد. این در حالی بود که مفسران بی خبر از این مرد بحث را ادامه دادند اما بینندگان به این مرد نگاه می کردند!
در
در
نکته اینجاست که این مرد در اواسط برنامه برای دقایقی دستش را در بینی اش فرو کرد و پس از اتمام این کار، نگاهی به دوربین انداخت و وانمود کرد که متوجه دوربین نمی شود.
در
تصاویری از این برنامه تلویزیونی که توسط عوامل پشت صحنه دیده نشد در سایت های مختلف دست به دست شد و در کمتر از چند ساعت این دوجنسه به یک چهره جهانی در فرهنگ غیرفرهنگی تبدیل شد! بدیهی است که این بسکتبال دوست نیز این روش را برای معرفی خود انتخاب کرده است! در

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


بیشتر بخوانید  خبر خوش برای علاقمندان "تاریخ تولد لاکچری"!
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *