بایکوت نشست خبری سرمربی استقلال پس از پیروزی


به گزارش سلام نو، ریکاردو ساپینتو مربی استقلال او پس از بازی این تیم مقابل مشا کرمان در نشست خبری بعد از بازی شرکت نکرد.

و مدیر رسانه ای این تیم پس از پیروزی مقابل مسا کرمان و همچنین دیدار قبلی استقلال در ورزشگاه آزادی در اتاق کنفرانس خبری اعلام کرد در صورت حضور دوربین های تلویزیونی به دلیل حضور دوربین های تلویزیونی، جلسه انتخابی استقلال برگزار نخواهد شد. حقوق پخش سوالات اگر اتاق را ترک کنند، کنفرانس برگزار می شود.

وی همچنین افزود: مصطفی آیورلو و مدیران باشگاه برای درآمدزایی تلاش می کنند اما نحوه پخش بازی امروز و سانسور تبلیغات توهین به هواداران استقلال است. آیا چنین مدلی در دنیا دیده شده است؟ هواداران بسیار نگران هستند. من هرگز این مدل برش تصویر را ندیده ام. مدیرعامل باشگاه قبل از بازی با پولادگر، مجدی و دردوگر صحبت کرد. اگر از باشگاه حمایت نشود کی می خواهد پشت باشگاه بایستد؟

مدیر رسانه ای استقلال گفت: باشگاه استقلال برای یافتن اسپانسر با مشکل مواجه است. اما تلویزیون آن را پخش نمی کند. امیدوارم این تعصبات متوقف شود. مانع ایجاد درآمد می شود که حق باشگاه است باشگاه باید از توانایی های خودش استفاده کند.

وی ادامه داد: ارقامی که پرداخت شده شنیده ایم اما بحث حق پخش بر عهده معاونت حقوقی رئیس جمهور و مدیرعامل باشگاه استقلال عیارلو است.

مدیر رسانه ای استقلال در پاسخ به اظهارنظر خبرنگار رادیو مبنی بر اینکه چرا این اتفاق فقط در مسابقات این تیم می افتد، گفت: چون استقلال در احقاق حق خود پیشتاز است. شرایط درآمدزایی سایر باشگاه ها نیز با استقلال متفاوت است و نمی توانم در مورد آنها صحبت کنم. یک باشگاه مربوط به بخش صنعتی است و دیگری به جای دیگری.

بیشتر بخوانید  فیلم ترسناک لحظه برخورد مرگبار کامیون با مینی بوس زرند + سه فوت

زرندی گفت: نمی توانم درباره باشگاه پرسپولیس صحبت کنم و فقط درباره باشگاه خودمان صحبت می کنم. اگر ندانم پول پرداخت شده است، نمی گویم پول پرداخت شده است.

وی در خصوص اظهارات اخیر صدک درودگر پاسخ داد: نمی توانم در مورد صحبت های او صحبت کنم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که در باشگاه تصمیم گرفته شده تا زمانی که دوربین های تلویزیونی در نشست خبری حاضر نشوند، سرمربی محترم ما در کنفرانس شرکت نکند.

مدیر رسانه ای استقلال در پاسخ به این اظهارنظر خبرنگاری که گفته بود ساپینتو باید در جلسه حضور پیدا کند تا اظهارنظر عمومی کند و نگوید دوربین هست و به همین دلیل به کنفرانس نمی روم، اینطور نیست. جالب هست. و به همین دلیل نباید از اقدام این باشگاه دفاع کورکورانه کرد، گفت: اصلا دفاع کور نیست. خود شما می گویید تصویر برای عموم است، آیا باید با برش نیمی از تصویر از بالا، تصویر برای عموم پخش شود؟ آیا این عکس برای مردم است؟

وی در مورد اینکه پرسپولیس مثل استقلال آرزویی دارد اما با تعامل با صداوسیم مشکل را حل می کند، گفت: نمی توانم در مورد هیچ باشگاه دیگری صحبت کنم و فقط می توانیم درباره تیم خودمان صحبت کنیم.

<п>اعلامیه تحریم نشست خبری سرمربی استقلال پس از پیروزی اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید