بایکوت نشست خبری سرمربی استقلال پس از پیروزی



به گزارش سلام نو، ریکاردو ساپینتو مربی استقلال او پس از بازی این تیم مقابل مسا کرمان در نشست خبری پس از بازی شرکت نکرد.

مدیر رسانه ای این تیم نیز مانند بازی قبلی استقلال در ورزشگاه آزادی پس از پیروزی مقابل مسا کرمان در اتاق کنفرانس خبری اعلام کرد در صورت حضور دوربین های تلویزیونی به دلیل مسائل مربوط به حق پخش، نشست سرمربی استقلال برگزار نمی شود. اگر اتاق را ترک کنند، کنفرانس برگزار می شود.

وی همچنین افزود: مصطفی آیورلو و مدیران باشگاه برای درآمدزایی تلاش می کنند اما نحوه پخش بازی امروز و سانسور تبلیغات توهین به هواداران استقلال است. آیا چنین مدلی در دنیا دیده شده است؟ هواداران بسیار نگران هستند. من هرگز این مدل برش تصویر را ندیده بودم. مدیرعامل باشگاه قبل از بازی با پولادگر، مجدی و دردوگر صحبت کرد. اگر از باشگاه حمایت نشود کی می خواهد پشت باشگاه بایستد؟

مدیر رسانه ای استقلال گفت: باشگاه استقلال برای یافتن اسپانسر با مشکل مواجه است. اما تلویزیون پخشش نمی کند. امیدوارم این تعصب پایان یابد. مانع ایجاد درآمد می شود که حق باشگاه است باشگاه باید از توانایی های خودش استفاده کند.

وی ادامه داد: ارقامی که پرداخت شده شنیده ایم اما بحث حق پخش بر عهده معاون حقوقی رئیس جمهور و عیارلو مدیرعامل باشگاه استقلال است.

مدیر رسانه ای استقلال در پاسخ به اظهارنظر یکی از خبرنگاران صداوسیما مبنی بر اینکه چرا این اتفاق فقط در بازی های این تیم می افتد، گفت: چون استقلال در گرفتن حقش پیشتاز است. شرایط درآمدزایی سایر باشگاه ها نیز با استقلال متفاوت است و نمی توانم در مورد آنها صحبت کنم. یک باشگاه مربوط به بخش صنعتی است و دیگری به جای دیگری.

بیشتر بخوانید  سخنرانی رهبر انقلاب درعید مبعث ازشبکه‌های داخلی وجهانی پخش می‌شود

زرندی گفت: نمی توانم درباره باشگاه پرسپولیس صحبت کنم و فقط درباره باشگاه خودمان صحبت می کنم. اگر ندانم پول پرداخت شده است یا نه، نمی گویم پول پرداخت شده است.

وی در خصوص اظهارات اخیر صادق درودگر پاسخ داد: نمی توانم در مورد صحبت های او صحبت کنم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که در باشگاه تصمیم گرفته شده تا زمانی که دوربین های تلویزیونی در نشست خبری حاضر نشوند، سرمربی محترم ما در کنفرانس شرکت نکند.

مدیر رسانه ای استقلال در پاسخ به اظهار نظر خبرنگاری مبنی بر اینکه ساپینتو باید در جلسه حاضر شود تا در جمع مردم اظهارنظر کند و نگوید دوربین هست و به همین دلیل به کنفرانس نمی روم، اینطور نیست. جالب هست. و به همین دلیل نباید کورکورانه از اقدام این باشگاه دفاع کرد، گفت: اصلا دفاع کور نیست. خود شما می گویید که تصویر برای عموم است، آیا تصویر باید با برش نیمی از تصویر از بالا برای عموم پخش شود؟ آیا این عکس برای مردم است؟

وی در خصوص اینکه پرسپولیس خواسته ای مانند استقلال دارد اما با توجه به تعامل با صداوسیم مشکلش را حل خواهد کرد، گفت: در مورد هیچ باشگاه دیگری نمی توانم صحبت کنم و فقط می توانیم درباره تیم خودمان صحبت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید