باید یک دیدگاه استراتژیک در زمینه حجاب و عفاف اتخاذ شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین ، حجت الاسلام نورولا گودراتی به مناسبت این هفته در نشست هم اندیشی عفاف و حجاب اظهار داشت: رعایت سایر سبک های زندگی می تواند نمونه بزرگی برای دیگران باشد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: قطبی سازی جامعه در زمینه حجاب و عفاف خوب نیست زیرا این موضوع باید از نظر راهبردی مورد بررسی قرار گیرد.

مقام ارشد دادگاه استان قزوین با اشاره به اینکه دشمنان به دلیل موقعیت بسیار مهم عفاف و حجاب در عناوین مختلف سعی در پائین آوردن یا تخریب نماد دارند ، گفت: امروز دشمنان قسم خورده فرهنگ ایران اسلامی در غفلت ساده از برخی از معتمدین و مقامات مربوطه شبانه روزی کار می کنند و از مناطق مختلف برای ترویج فرهنگ برهنگی و مبارزه با طبیعت ناب عفاف و حجاب استفاده می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین گودراتی با بیان اینکه بیش از 300 وظیفه در زمینه عفاف و حجاب مشخص شده است که از این تعداد فقط 26 وظیفه قضایی و انتظامی است ، افزود: امروز وظیفه همه مسئولان این است که جلوگیری از شیوع روسپیگری در کشور. “

وی گفت: حجاب به معنای واقعی کلمه مصونیت است و به زن ارزش و شخصیت زیادی می بخشد و برای همه یک نوع حریم خصوصی و حد است و در این راستا همه نهادها و مردم باید به میدان بروند.

بیشتر بخوانید  خبر مهم افزایش نرخ سود وام مسکن مهر/ نرخ سود وام مسکن چه زمانی ۱۸ درصد می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید