مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بایدن به هر قیمتی دنبال توافق با ایران است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز : نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر نسبت به توافق با تهران با هدف ایجاد جو علیه ایران به آمریکا هشدار داد و در آخرین سخنرانی خود گفت که دولت بایدن به هر قیمتی به دنبال توافق با ایران است.

بنت در ابتدای جلسه روز یکشنبه دولت با انتقاد شدید از توافق با ایران، سپاه پاسداران را تروریست خواند و ادامه داد: این سازمان تروریستی نیست. “خیلی گران است.”

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار اتهامات وارده به جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران گفت: حتی اگر آمریکا سپاه پاسداران را از لیست سازمان های تروریستی خارج کند، رژیم صهیونیستی با آن به عنوان یک سازمان تروریستی برخورد خواهد کرد و به اقدامات علیه آن ادامه خواهد داد. . به عنوان یک سازمان تروریستی..

در روزهای اخیر که گمانه زنی ها مبنی بر امکان توافق ایران و طرف های مذاکره در وین به گوش می رسد، صهیونیست ها سعی کرده اند از هر فرصتی برای ایجاد مانع در مذاکرات استفاده کنند و اخیرا رسانه ها از تصمیم آمریکا برای برکناری انقلابی خبر دادند. فهرست سازمان های تروریستی را حفظ می کند و به دنبال تحریک جامعه بین المللی علیه ایران است.

بنت در یک جلسه دولت گفت: «مثل همیشه، آنچه سرنوشت ما را تعیین می کند، اعمال ما است، نه گفتار ما.

بیشتر بخوانید  مرکز آمار رشد اقتصادی ۶ ماهه نخست سال را اعلام کرد

«در سال‌های اخیر، سپاه پاسداران به کشورهایی که صلح دوست دارند، پرتاب کرده است. او بدون ارائه هیچ مدرکی گفت: «این فقط یک مشکل اسرائیل نیست. سایر کشورها، متحدان آمریکا در منطقه، هر روز و هر ساعت با این سازمان تروریستی روبرو می شوند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *