باورنکردنی، مهران رجبی سخنران دانشگاه هم شد



آنچه دیگران می خوانند:

مهران رجبی وی در تاریخ ویژه 10/10/1400 به دنیا آمد و اکنون حدود 60 سال سن دارد. مهران رجبی او اهل کرج و یکی از محبوب ترین بازیگران تلویزیون ایران است. مهران رجبی وی فارغ التحصیل رشته طراحی گرافیک است و در حال حاضر علاوه بر بازیگری، در آموزش و پرورش نیز به تدریس طراحی گرافیک می پردازد. متاسفانه مهران رجبی او از همسر اولش طلاق گرفت و دوباره ازدواج کرد و مهریه همسرش فقط 14 سکه است شقایق دهگان در صفحه اینستاگرام خود به مهران رجبی توهین و تمسخر کرد.

مهران رجبی به دلیل اینکه این روزها مجری شبکه سیمی در سریال های مختلف است، با انتقاد کاربران و تمسخر همکاران مواجه است، به خصوص در روزهایی که برخی مجریان از سیما خداحافظی می کنند و همکاری با رسانه ملی معنای خاصی دارد. به دانشگاه آزاد همانطور که می بینید با تمسخر و اعتراض دانشجویان مواجه شد.

رجبی درباره مشغله کاری خود در سینما و تلویزیون گفت: 30 سال است که آنقدر مشغول کار هستم که حتی وقت هم ندارم اما طوری نشان دادند که انگار مدت هاست اینطور بوده است.

رجبی در پاسخ به این مجری درباره زمان تولید برنامه شبکه سلامت و حواشی حضور پررنگ آن در شبکه های تلویزیونی گفت: برنامه «پیران سر» از شبکه سلامت و سریال «آزادی مدال» از شبکه یکو پخش شد. شبکه سیما سال گذشته تولید و ضبط شد اما امسال پخش شد و هم اکنون برنامه «هدمونی» همزمان روی آنتن می رود.

بیشتر بخوانید  آغاز چهارمین حراج سکه از ساعت ۱۲ امروز

مهران رجبی

این بازیگر درباره دیگر فعالیت های خود توضیح داد: سریالی در شمال کشور داشتیم که به دلیل کمبود بودجه متوقف شد و سپس وارد ساخت «هدمونی» شدیم که قرار بود 100 قسمت باشد. تا کنون 20 قسمت را ضبط کرده ایم که در حال پخش است و 80 قسمت دیگر نیز برای ضبط و اضافه شدن موارد باقی مانده است.

عملکرد من در شبکه بهداشت متعلق به سال قبل بود

وی درباره تجربه اجرا در این برنامه توضیح داد: قبلا تجربه اجرا را داشته ام، برخی در زمان های خاص مانند تحویل سال و ایام خاص و برخی اجراهای محلی و منطقه ای بوده اند. برنامه ای هم در شبکه سلامت اجرا کردم که الان روی آنتن است اما متعلق به سال قبل است.

به همکاران من توهین می شود چون نگرش ندارند

وی در ادامه خطاب به هنرمندان اظهار داشت: همکاران ما بسیار درجه یک هستند، اما برخی از آنها مرعوب فضای مجازی هستند و می دانیم که این حرکت که سازمان دهندگان آن سازمان های جاسوسی و امنیتی کشورهای دیگر هستند، هیچ ترسی از ما ندارد. پسران و دختران خواهند مرد آنها حتی خوشحال هستند. در این زمینه از فعالیت عظیم فضای مجازی و بمب گذاری هایی که در این فضا رخ داده است مطلع هستم و شنیده ام که به بسیاری از همکارانم حمله شده است، به همین دلیل صحبتی نمی کنند. توهین می شنوند چرا چیزی نمی گویند یا عکس العملی نشان نمی دهند و اینکه توهین به آنها می شود یعنی باطل است.

مهران رجبی

رجبی افزود: در نهایت برخی مرعوب شدند و نتوانستند مواضع خود را اعلام کنند که قطعاً موضع آنها برای اعتلای کشور ما و استقلال و تمامیت ارضی ایران مؤثر است و بر کشورهای جوان تأثیرگذار است.

بیشتر بخوانید  تا حالا مرغ رو با تمر هندی پختی؟! | طرز تهیه مرغ سالونه خوشمزه +ویدئو

رجبی در قسمت دوم بیان کرد: از سال های قبل از انقلاب تا 22 بهمن به دلیل بی تفاوتی حاکمان بخش بزرگی از خاک خود را بخشیدیم اما در این 43 سال شدیدترین جنگ ها صورت گرفت. علیه ایران! و سخت‌ترین تحریم‌ها، تهدیدها، حملات سایبری و غیره وجود داشت، اما ما حتی یک تکه از خاک خود را ندادیم و این باید بزرگترین درس تاریخ باشد.

شنیده ها حاکی از آن است که مجری برنامه «دورهمی» شدم!

این بازیگر در قسمت دوم درباره شایعات مختلف و اینکه گاهی مجبور به تکذیب آنها شده است، توضیح داد: فضا بیشتر در دست سازندگان هستی است، عده ای این شایعات را ایجاد می کنند و برخی ناآگاهانه آن را منتشر می کنند. مهمترین آن این بود که «دورهمی» را اجرا می کردم. در حالی که به دوستانم می گفتم وقتی یک نجار جایی را صدمه می زند و الان آن را ترک می کند، نجار بعدی روی آن کار نمی کند. ما هم وجدان و معرفت داریم و چنین کاری نمی کنیم. این شایعه ای بود که وقتی اتفاق نیفتاد خود به خود از بین رفت. با این حال، این شایعه با انتشار کار خود را انجام می دهد. خدا را شکر الان دیگر شایعات مفیدی وجود ندارد. از طرفی چون تعداد این شایعات برای من زیاد بود، حالا اگر شایعه ای به راه بیفتد، مردم می دانند که اینها حرف و حدیث بوده و حقیقتی نداشته و شایعات بعدی خود به خود کم اثر می شود.

مهران رجبی

مهم نیست چقدر دوست دارند به من حمله کنند

بیشتر بخوانید  مجلس رأی قاطعی به لایحه رتبه بندی معلمان خواهد داد

وی درباره شوخی هایی که با او انجام می شود نیز گفت: یکی از این شوخی ها ویدئویی است که در آن من را به جای چند مجری قرار می دهند و مثلا من در جایگاه نجم الدین شریعتی اجرا می کنم. من با خانواده دیدم و کلی خندیدیم.. یک روز گفتند مهران رجبی دارد گرم می کند تا نیمه دوم وارد زمین شود. من همه را می بینم و هیچ اشکالی ندارد و آنقدر که دوست دارند از من انتقاد کنند، من آنقدر همه کاره هستم که قابل اندازه گیری نیست. با دیدن آن ویدیو خیلی خندیدم.


دیدگاهتان را بنویسید