بانک تجارت، بانک شهر و بانک دی استخدام می کند+ لینک و شرایط


به گزارش سایت طلا، بانک تجارت به منظور تکمیل کادر اجرائی خود در سمت متصدی امور اداری، متصدی امور بانکی و بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت‏‏‏‏‏‏‏‏- تحویلدار) در ۳۰ استان کشور نیروی انسانی مورد نیاز خود را استخدام می‌کند.

استخدام در بانک تجارت

بانک تجارت به منظور تکمیل کادر اجرائی خود در سمت متصدی امور اداری، متصدی امور بانکی و بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت‏‏‏‏‏‏‏‏- تحویلدار) در ۳۰ استان کشور نیروی انسانی مورد نیاز خود را استخدام می‌کند.

در آزمون استخدامی این بانک در سال ۱۴۰۳، متقاضیان مرد و زن واجد شرایط و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی علمی، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی، با انعقاد «قراردادکار با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی» در شعب و واحدهای ستادی این بانک در استان‌های مختلف کشور، مشغول به‌کار خواهند شد.

آزمون استخدامی بانک تجارت با همکاری شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده و فرآیند ثبت نام متقاضیان این آزمون از ساعت ۸ صبح روز شنبه مورخ هفدهم لغایت پایان روز جمعه ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۳ از طریق این لینک انجام خواهد شد.

استخدام در بانک دی

بانک دی به منظور تکمیل کادر فنی خود در زمینه توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری، از متخصصان حوزه «تولید و توسعه نرم‌افزار» دعوت به همکاری کرد.

واجدین شرایط می‌توانند رزومه و مستندات خود شامل مشخصات هویتی، سوابق تحصیلی و کاری، دوره‌های آموزشی، پروژه‌های انجام شده، توانمندی‌های تخصصی و فنی را به پست الکترونیک software@bank-day.ir ارسال کنند.

شرایط عمومی:

خانم‏‏/ آقا (در خصوص آقایان دارای کارت پایان خدمت ‏‏‏/ معافیت غیر پزشکی)

بیشتر بخوانید  فال تاروت | فال تاروت امروز | سرنوشت امروز برات چی رقم زده؟! + تفسیر دقیق

دارای حداقل مدرک لیسانس یا فوق لیسانس در رشته تحصیلی کامپیوتر‏‏‏/ فناوری اطلاعات (IT)

شرایط سنی ۲۲ تا ۴۰ سال

دارای گواهی عدم سو پیشینه

عدم اشتغال به تحصیل

توانایی کار گروهی

علاقه مند به توسعه شخصی

محل سکونت فقط شهر تهران

شرایط و قابلیت‌های اختصاصی نیروی متخصص تولید‏‏‏‏/توسعه نرم‌افزار:

حداقل ۳‏‏‏‏ سال تجربه کاری مرتبط در زمینه تولید‏‏‏/توسعه نرم‌افزار

تسلط کامل بر C# ،ASP.Net و MVC و Asp.Net Core

تسلط بر کار با پایگاه داده SQL Server و Oracle PLSQL

تسلط بر کار با انواع وب سرویس و API ها و ارتباط با سایر سامانه‌ها

استخدام در بانک شهر

بانک شهر، نیروی انسانی مورد نیاز خود را از میان متقاضیان مرد و زن و از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه های تخصصی و عمومی و سایر مراحل تامین می کند.

بانک شهر به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز شعب خود ، بر اساس ضوابط، مقررات و آیین نامه داخلی خود، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی ، با انجام مصاحبه های تخصصی ، عمومی و طی مراحل اداری به کارگیری نماید.

افرادی که در آزمون کتبی موفقیت لازم را کسب نمایند، برای انجام مصاحبه های عمومی و تخصصی دعوت خواهند شد.

مواد آزمون به شرح جدول ذیل می باشد که منابع آزمون درس اطلاعات بانکی و مالی در سایت بانک شهر به آدرس: https://www.shahr-bank.ir در دسترس متقاضیان است.

شایان ذکر است؛ جزئیات دفترچه آزمون و زمان ثبت نام آن متعاقبا اعلام می گردد.









برای مشاهده منابع آزمون استخدامی بانک شهر اینجا کلیک کنید


بیشتر بخوانید  فوری/ عیدی جدید دولت به سهام عدالتی‌ها

دیدگاهتان را بنویسید