بانک ایران زمین؛ خلاق در مشتری‌مداری



به گزارش شمانیوز، باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در این شش سال خدمات متنوع و کارآمدی ارائه کرده و از این رو توانسته است ارتباطی بلندمدت با مشتریان خود برقرار کند. همانطور که از نتایج تلاش چندین ساله باشگاه مشخص است، خود بانک نیز از این امر سود برده است. ادامه فعالیت باشگاه مشتریان به حفظ و افزایش سهم بازار، تقویت برند و ایجاد تصویر مثبت، کاهش هزینه های ارتباطی و تبلیغاتی، طراحی و ایجاد خدمات و محصولات جدید بانک ها و حتی جذب مشتریان جدید برای آنها کمک می کند. در واقع این باشگاه یک موقعیت برد-برد برای بانک ها و مشتریان آنها ایجاد می کند.

هم اکنون این بخش خدمات مختلفی را در زمینه بانکداری الکترونیک، شارژ تلفن همراه، انواع قرعه کشی، بازی و سرگرمی برای مشتریان خود ارائه می کند. در صورتی که مشتریان قبلا در بانک ایران زمین حساب باز کرده باشند، می توانند از طریق پیامک به باشگاه بپیوندند. در غیر این صورت برای عضویت در باشگاه بانک ایران زمین باید به یکی از شعب این مجموعه مراجعه کرده و در آنجا حساب باز کنند. به روز رسانی اطلاعات و امتیازات مشتریان در 24 ساعت، امکان ارسال حداکثر 200 دعوت نامه از طریق ایمیل، محدودیت شرکت نامحدود و امتیاز قیمت در طرح های احسان و نیکی و … قوانین و اصول باشگاه مشتریان بانک ایران زمین است.

افرادی که در این باشگاه عضویت دارند از طریق افزایش و حفظ موجودی سپرده ها، استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال، دریافت ضمانت نامه، موجودی جاری وجوه، واریز به کارت های هدیه و … می توانند امتیاز کسب کنند. اعضای باشگاه مشتریان ایران زمین این امکان را خواهند داشت که این امتیازات را در بخش های سبد هدایای نقدی، دریافت کد تخفیف، عضویت در شبکه فروشگاه های تخفیف دار و همچنین استفاده از خدمات پولی، خرید کالا و خدمات از فروشگاه های اینترنتی معتبر، صرف کنند. و مانند آن

بیشتر بخوانید  آیا فردا مدارس اراک تعطیل است؟ شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ – ایران چطور

علاوه بر باشگاه مشتریان، وب سایت بانک ایران زمین نیز از طریق منوی صدای مشتریان میزبان مشتریان خود است. در این منو مشتری می تواند مستقیماً با مدیران در ارتباط باشد و ایده های آنها را ارائه و محقق کند و حتی جایزه نیز دریافت کند.

مشتری مداری عنصری است که در تدوین منشور اخلاقی بانک ایران زمین بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در مفاد منشور اخلاقی بانک ایران زمین آمده است که مشتریان بانک را سرمایه واقعی می دانیم و حفظ حرمت، حرمت و احترام مشتریان را از وظایف اصلی رفتار سازمانی می دانیم. با نظارت بر نظم، آراستگی، دقت و حذف تشریفات غیر ضروری، نیازهای مشتری را در چارچوب تعهدات قانونی بررسی کرده و با دقت و سرعت عمل می کنیم.

به همین دلیل ایران زمین یکی از بانک های خلاق و پیشرو در مشتری مداری است.

دیدگاهتان را بنویسید