بانکی پور ازدواج | نماینده مجلس بانکی پور نماینده کدام شهر است – ایران چطور


ازدواج بانکی پور | نماینده بانکی پور مایلز نماینده کدام شهر و ویدئو بانکی پور و نماینده اصفهان ازدواج در ادامه مطلب.

ماجرای ایده امیرحسین بانکی پور رئیس کمیسیون مشترک برنامه ریزی جوانان و حمایت از خانواده محل در مورد ازدواج بین المللی در همایش «ایران جوان» در جامعه الزهرا با موجی از انتقادات مواجه شد. از نمایندگان مجلس

شاید این واکنش نمایندگان بود که نمایندگان را حساس کرد، به همین دلیل برخی از آنها سوالات خود را از بانکی پور پرسیدند و برخی نیز با صدای بلند او را مورد عتاب قرار دادند. حتی محمودوند، یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی به او گفت: «واقعا این حرف را زدی؟ “تو اصلا همچین چیزی گفتی؟!” کمال علیپور نماینده قائمشهر با حالتی مشکوک و متعجب از او پرسید واقعا راه حل چنین چیزی را می دانید؟

همه اینها در بحبوحه بررسی اعضای لایحه قانون تغییر و اصلاح تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری رخ داد که با ورود تعدادی از اعضای هیات رئیسه مجلس به آرامش رسید.

فاطمه قاسم پور، رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس نیز با تاکید بر اینکه نباید با یک سری اظهارات جامعه را ملتهب کنیم و جامعه ای متشکل از زنانی که سخاوتمندانه به دنبال احقاق حقوق خود هستند را ملتهب کنیم، این در شأن مجلس نیست. از همین تریبون به همه زنان، دختران و مردان غیور کشورمان اعلام می کنم که حفظ حرمت و حیثیت آنها را وظیفه خود می دانیم و در این راه گام برداریم.

بیشتر بخوانید  تعطیلی پارک های تهران امروز ۶ مرداد ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید