مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بانو یلدا و بازیگر فوق العاده گاندو / + عکاسی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سوگل طهماسبی متولد 25 بهمن 1364 در اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل گرافیک، اصالتا بختیاری است، بزرگ شده اهواز است. او از 8 سالگی وارد تئاتر شد و اکنون در تلویزیون می درخشد. سوگل طهماسبی دو خواهر به نام های «ساغر» و «سحر» و یک برادر به نام «سینا» دارد، پدرش استاد مینیاتور بود که درگذشت و اکنون با مادرش در تهران زندگی می کند.


بسیار جالب

اولین بار از سال 1372 در 8 سالگی بازیگری در تئاتر را تجربه کرد تا اینکه در سال 1380 در سال اول دبیرستان از جشنواره استانی جایزه گرفت. کیانوش عیاری یکی از داوران حاضر در جشنواره او را برای بازی در سریال «روزگار قریب» انتخاب کرد و در سریال «یوسف پیامبر» نیز بازی کرد.


بسیار جالب

چهره او اولین بار در سال 1389 در سریال «فاصله ها»، سپس در سال 1391 در سریال «بال های خیس» و در سال 1392 در سریال «مهرآباد» دیده شد. اما شهرت او از سال 1394 با سریال «کیمیا» در نقش نرگس آغاز شد. به دلیل گریم زیاد در سینما و تلویزیون، در زندگی خصوصی کمتر آرایش می کنم تا پوستم کمی نفس بکشد و زود به مشکل نخورم. برای غذا، اگر برای شام و ناهار سبزیجات بیشتری پیدا کنم.


بسیار جالب

سوگل طهماسبی در 24 مرداد 1377 در سن 34 سالگی با انتشار عکس زیر رسما ازدواج خود را اعلام کرد و به این ترتیب این بازیگر زن نیز وارد جرقه ازدواج شد.


بیشتر بخوانید  آشفتگی یک خواننده محبوب برای تولد / تولد یا جشن !؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *