بانوان شاغل در شرکت ملی صنایع مس ایران تجلیل شدند



مجتمع مس سونگون محل اصلی برگزاری این رویداد مذهبی-فرهنگی بود و شرکت مادر مس تهران و مجتمع کرمان به صورت ویدئویی با این برنامه در ارتباط هستند.

دکتر رستمی، مدیرعامل شرکت ملی صنعت مس ایران که در جمع همکاران خود در ستاد تهران حضور یافته بود، ولادت با سعادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را تبریک گفت و به تبیین مقام و جایگاه پرداخت. وضعیت زنان

وی خطاب به بانوان شاغل در شرکت ملی صنعت مس ایران افزود: همکاران عزیز در اعتلای شرکت مس از هیچ تلاشی دریغ نکردید و نشان دادید که رشد و توسعه این شرکت یکی از آرمان های شماست.

مدیرعامل شرکت ملی صنعت مس ایران افزود: زنانی که به این شکل در مجتمع‌های مسی کار می‌کنند بیش از همکاران مرد متحمل سختی می‌شوند، زیرا همکاران مرد پس از خروج از محل کار در خانه استراحت می‌کنند و این امر در مورد زنان شریف در خانه نیز صدق می‌کند. در فعالیت هایی که به نفع اعضای خانواده است.

مهندس هدایتی رئیس هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در گردهمایی بانوان شاغل در مجتمع مس سونگون گفت: قطعا حضور جنابعالی که مظهر صبر و آرامش هستید هدیه الهی به جامعه که باید شکر و سپاسگزار آن باشیم».

وی با تاکید بر اینکه خانواده در غرب جایی ندارد، افزود: خانواده در غرب گمشده است و پاسخی برای خانواده ندارند به همین دلیل خانواده، خانه، همسر و مادر و تحکیم خانواده را هدف قرار دادند. خانواده و ارزش و جایگاه زن در ایران اسلام را قبول ندارند.

بیشتر بخوانید  دروغ‌هایی که بازیگران معروف برای نقش گرفتن گفتند

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت ملی صنایع مس ایران هیچ فشار خارجی برای انتصاب را نمی پذیرد، افزود: اصل اساسی در این مورد تعهد، شایستگی، تخصص و انقلابی بودن مردم است.

دکتر عباس زاده مدیر مجتمع مس سونگون نیز به زحمات بی شائبه همکاران خانم شاغل در این مجتمع اشاره کرد و گفت: تحمل همکاران خانم در محیط سخت و خشن کاری معدن ستودنی و انضباط کاری است. از همکاران عزیز زنزاد خاص و رایج است.

وی خطاب به بانوان حاضر در این مراسم افزود: من به نوبه خود از زحمات ارزشمند شما در جهت اعتلای کشور عزیزمان و شرکت ملی صنعت مس ایران تقدیر و تشکر می کنم.

حضور همسر و دختر سردار شهید مدافع حرم حی ذاکر حیدری جلوه خاصی به مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شرکت ملی صنعت مس ایران بخشید.

دکتر رستمی مدیر کل شرکت ملی صنایع مس ایران و مهندس هدایتی قائم مقام وی از خانواده شهید مدافع حرم تجلیل کردند.

در ادامه نمایندگان کارکنان مناطق تابعه شرکت ملی صنعت مس ایران به ارائه نقطه نظرات، نظرات و مشکلات خود پرداختند.

در پایان این آئین از زحمات ارزشمند همکاران با اهداء لوح و کل شعبه از سوی مدیران مجتمع مس سونگون قدردانی شد.

همچنین در پایان این برنامه از تعدادی از همکاران حرفه ای که در تعمیرات اساسی کارخانه تغلیظ مس سونگون شرکت داشتند با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید