بالا آمدن دلتا در میان خواب سنگین / عادی شدن تهران خطرناک است – مهر نیوز | اخبار ایران و جهان


خبرگزاری مهر – گروه استاني: چند روز پس از اعلام ستاد ملي براي مقابله ویروس کرونا برای بسته شدن مشاغل در مناطق قرمز ، ظرفیت اکثر واحدهای صنفی متعلق به گروه دو تا چهار شغل در استان تهران هنوز زیاد است.

این فعالیت تجاری و عادی سازی ویروس کرونا در همین حال ، طبق گفته مسئولان دیروز و طبق معیارهای تشخیصی نهایی ، 11 هزار و 664 بیمار جدید با وووید در کشور 19 مورد شناسایی شده است که از این تعداد 1418 نفر در بیمارستان بستری هستند و تعداد کل بیماران نیز بستری است وووید 19 کشور به 3 میلیون و 355 هزار و 786 نفر رسیده است و در حال حاضر 143 شهر کشور قرمز ، 186 شهر نارنجی ، 119 شهر زرد هستند.

در استان تهران ، 14 شهر دارای وضعیت تاج قرمز و تنها دو شهر دارای وضعیت نارنجی هستند و به گفته مسئولان بهداشت و کارشناسان ، میزان انتقال گزینه دلتا ویروس کرونا هشت تا 12 بار وووید 19 این یک موضوع کلاسیک است و اهمیت هوشیاری بیشتر در این زمینه و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی را نشان می دهد.

با این حال ، مطالعات نشان می دهد که انطباق با پروتکل های بهداشتی بسیار مناسب نیست و در استان تهران 74٪ است ، که اگرچه 2٪ بیشتر از متوسط ​​مطابقت با این روش ها در کشور است ، اما به گفته فرمانده پیشخوان ویروس کرونا استان تهران هنوز اندک است.

کار با ناقضان بیماری کرونر قلب دشوار است

در مترو و وسایل نقلیه ، ازدحام جمعیت عملاً رعایت قوانین را تهدید کرده است. با وجود اصرار استاندار تهران و معاونانش ، تجمعات در استان تهران لغو نشده است و این نگران کننده است. گزارشگر بیشتر گفت موج پنجم ویروس ویروس کرونا این کار از استان تهران آغاز شد و همه ما باید هوشیار باشیم.

بیشتر بخوانید  روایت لیلا حاتمی از جدیدترین نقش‌اش

انوشیروان محسنی بندپی افزود: به کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی اطلاع داده شده که حتی تا حد امکان از برگزاری جلسات خودداری کنید و در صورت لزوم ، جلسات باید مطابق با پروتکل های بهداشتی و حداکثر با فاصله 15 نفر برگزار شود ، در این زمینه سایر اجتماعات و حتی کلاس های بیش از 15 نفر باید تعطیل شود.

او به این س answeredال پاسخ داد گزارشگر بیشتر “متأسفانه توجه کمی از سوی مجریه به اجرای این بیانیه داده شده است. چه ابزاری برای نظارت بر اجرای صحیح این بیانیه وجود دارد؟” وی گفت: اگر مجری از نظم مراقبت لازم را داشته باشد کار کردن سلام در صورت نداشتن موارد فوق ، مطابق مقررات مشمول مجازات انتظامی می شوند.

نماینده عالی دولت تهران تأکید کرد: کلیه اصناف و ادارات به دستور ستاد موظف به مقابله هستند. ویروس کرونا توجه داشته باشید و پروتکل ها و حداکثر ظرفیت 50٪ را دنبال کنید ، مطالعات نشان می دهد ، رستوران ها و مراکز تجمع و اصناف دلیل اصلی تقویت هستند. گزینه دلتا بنابراین باید نظارت دقیق تری بر فعالیتهای اصناف و تعطیلی کارگروههای غیرضروری وجود داشته باشد.

بازارها ، بازارها ، اصناف و مکانهای تجمع هنوز باز است و شبها می توانید جمعیت قابل توجهی را در پارکها ، باغها و همه جا سبز و خنک مشاهده کنید.

بالا بردن دلتا در میان خواب سنگین / عادی شدن تهران خطرناک است

چرا اصناف و معابر شلوغ تهران باز است؟

یکی از اصناف جنوب تهران در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی با بیان اینکه تمام راهروها و مراکز خرید بزرگ تهران باز است ، افزود: نه میدانم چرا در منطقه تعطیلات صنفی فقط قدرت مقامات به مغازه های کوچکتر و مناطق حومه شهر می رسد ، در حالی که خطر شیوع ویروس در راهروها و مد و مراکز بزرگ و شلوغ بیشتر است.

بیشتر بخوانید  ما داروهای جدید امیدوار کننده ای را برای درمان کرونا ارائه می کنیم

محمد مولای ، که فروشنده لباس بود ، در توضیح اینکه چرا فروشگاه را تعطیل نمی کند ، همچنین گفت: “من یک فروشنده هستم و برای مردم کار می کنم. صاحب فروشگاه باید فوراً تماس بگیرد و بگوید:” ببند ، فروشگاه را ببند “. من گروه من هم می روم ، اما عامل تعیین کننده برای من ستاد نیست ویروس کرونا اما صاحب فروشگاه نیز هست.

وی گفت: “من حدود پنج تا هفت ماه بسیار مراقب بودم ، اما بعد خسته شدم.” صبح رفتم و خسته شدم و امیدوارم که واکسن بزنم نه من حداقل به این دلیل بدون فروتنی کار می کنم تا بیکار و گرسنه نباشم.

من جریمه می دهم اما فروشگاه صبح نمی توانم آن را رد کنم

یک صنف دیگر در رباط کریم در این زمینه گزارشگر بیشتر وی گفت: “در 17 ماه گذشته ، چهار دور تعطیلی مشاغل ، همراه با عدم موفقیت در بسته های حمایتی دولت مشاهده شده است. در دور پنجم ، دیگر نمی توانیم محدودیت هایی اعمال کنیم و توانایی تعطیلی فروشگاه ها را نداریم.”

وی تاکید کرد: من آماده پرداخت جریمه به عنوان گرانی برای درب های فروشگاه هستم صبح من به کار خود ادامه خواهم داد زیرا دیگر امکان تعطیلی تجارت وجود ندارد.

افزایش مرگ و میر عروق کرونر در تهران / هشدار نسبت به عادی سازی

اما فرمانده مبارزه با تروریسم ویروس کرونا استان تهران با توجه به افزایش حدود 20 درصدی تعداد بیماران کرونر مراجعه کننده به مراکز درمانی و بیمارستان ها گزارشگر بیشتر وی گفت: “متأسفانه در هفته گذشته 13.5٪ افزایش مرگ و میر داشته است.” صلح به دلیل شیوع ویروس ویروس کرونا ما این مبلغ و پیک پنجم بودیم و نباید باشیم ویروس کرونا غفلت یا غفلت و عادی شدن.

بیشتر بخوانید  هنوز تلفیق درباره میزان یارانه نقدی و حذف ارز ترجیحی تصمیم گیری نکرده است

علیرضا زالی وی گفت: واکسیناسیون برای درصد قابل توجهی از جمعیت بسیار مهم است ، اما در عین حال باید قوانین را رعایت کرد و همه باید از ویروس آگاهی داشته باشند. ویروس کرونا هوشیار باشید.

بالا بردن دلتا در میان خواب سنگین / عادی شدن تهران خطرناک است

به نظر می رسد هنوز همدلی و همبستگی جمعی برای پایبندی به اقدامات بهداشتی و فاصله اجتماعی از یک سو و اقدام دولت در مورد وعده بسته های کرونر برای حمایت از اصناف ، از سوی دیگر و همچنین تمرکز بر تولید و تزریق واکسن ها اضلاع صورت مثلث ویروس کرونا از شیوع این ویروس تند و زننده جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید