مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بالاخره عکس دختری که زندگی پیکه و شکیرا را پاشاند منتشر شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


روزنامه نگاران موفق شدند از جزئیات زندگی شخصی زنی که باعث طلاق پیکه و شکیرا شده و حدود دو ماه هویت او را مخفی نگه داشته است، پی ببرند.

به گزارش صبح امروز، کلارا چیا مارتی (23 ساله) دانشجوی روابط عمومی است و در حال حاضر در شرکت پیکه (Cosmes) کار می کند و زنی است که باعث جدایی پیکه از شکیرا خواننده مشهور کلمبیایی شد.

پس از انتشار عکسی از پایک با دوست دختر 23 ساله بسیار خوشحال توسط The Sun، شایعات در مورد نقشه جدید ادعایی پایک علیه شکیرا شروع شد.

طبق گزارش نشریه اسپانیایی “لارازون”، رابطه پیکه و کلارا گذرا نیست و این دو قصد جدی برای با هم بودن دارند.

کلارا چیا مانتی دختری است که در زندگی پایک و شکیرا سروصدا کرد.

اتصال دائم

در همین راستا مدافع اسپانیایی کلارا را به خانواده اش معرفی کرد. پیکه حتی کلارا را با دو پسری که از شکیرا دارد (ساشا هفت ساله و میلان 9 ساله) معرفی کرد که احتمالاً باعث آزار ستاره مشهور کلمبیایی شده است.

جوردی مارتین روزنامه نگار اسپانیایی می گوید که پیکه بعد از ظهر با کلارا به خانه پدر و مادرش می رود. لازم به یادآوری است که خانه ای که شکیرا در آن زندگی می کند به خانه والدین پایک نزدیک است و تنها استخر این دو خانه را از هم جدا می کند. بنابراین شکیرا می تواند به راحتی پیکه و شریک جدیدش را ببیند و پیکه اهمیتی نمی دهد.

یکی دیگر از روزنامه های اسپانیایی که مسئول انتشار این شایعه است، نوشت که پیکه خواننده کلمبیایی را تحریک می کند و شریک جدید خود را هر روز بعدازظهر به خانه پدر و مادرش که هم خانه شکیرا هستند می برد.

بیشتر بخوانید  پلیس به رانندگان قانونی پاداش می دهد / فیلم

علاوه بر این، مارتین اضافه کرد که پیکه تشنه انتقام از شکیرا برای تمام اتفاقات پس از جدایی است. رابطه پیکه و شکیرا اکنون بدترین لحظات خود را پشت سر می گذارد.

منبع: نیوز

<п>پست سرانجام عکسی از دختری که زندگی پایک و شکیرا را تباه کرد منتشر شد اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *