مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بالاترین امتیاز ایمنی برای سوبارو ایمپرزا

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


اداره ایمنی و امنیت بزرگراه (IIHS) بهترین انتخاب ایمنی سوبارو ایمپرزا 2015 را رتبه بندی کرده است. این بدان معناست که سوبارو ایمپرزا توانسته به بالاترین سطح ایمنی این سازمان دست یابد.

سوبارو ایمپرزا 2015

سوبارو ایمپرزا 2015

این رده ایمنی در حال حاضر فقط برای خودروهایی که دارای سیستم هشدار برخورد و سیستم جلوگیری از برخورد هستند موجود است و سوبارو ایمپرزا پس از دریافت سیستم EieSight به صورت آپشن به این رتبه ایمنی خوب دست یافت.

subaru-vid

با این حال، واردکنندگان قبل از سال 2015 که از سیستم EieSight استفاده نمی‌کردند، می‌توانستند رتبه برتر انتخاب امنیت (به استثنای Plus) را دریافت کنند.

به گزارش IIHS، واکنش سیستم ایمنی EieSight مورد استفاده در محصولات سوبارو در هنگام برخوردهای مصنوعی با سرعت های 12 و 25 مایل در ساعت فوق العاده است و می توان این سیستم ایمنی را در بین سایر رقبا بهترین نامید.

بالاترین امتیاز ایمنی برای سوبارو ایمپرزا

subaru-vid

subaru vid

سوبارو ایمپرزا 2015 علاوه بر ایمنی خوب، ارتقاهای جزئی نیز دارد، از جمله استفاده از گیربکس CVT جدید برای کمک به کاهش مصرف سوخت و سیستم های هشدار صوتی، عملکرد بهبود یافته و هندلینگ سریعتر، و استفاده از سیستم EieSight به عنوان یک گزینه در مدل های 2 لیتری هاچ بک اسپرت محدود و 2 لیتری

Subaru-EyeSight-Demo

نسخه ی نمایشی سوبارو EieSight

در هر دو مدل با قیمت 2795 دلار، مشتری می تواند ویژگی هایی مانند سقف پانوراما، ناوبری، سیستم ورود بدون کلید و سیستم eieSight را به خودروی خود اضافه کند.


بیشتر بخوانید  متن آهنگ حرف تازه از هایده (Hayedeh
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *