باشگاه ها بر سر نیمار دعوا می کنند / نیمار به کی خواهد پیوست؟



به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، کاسمیرو مصاحبه ای نسبتا جنجالی انجام داد و درباره وضعیت آینده خود، نیمکت نشینی ادن هازارد و تمایل رئال مادرید برای جذب نیمار صحبت کرد.

کاسمیرو، هافبک دفاعی برزیلی رئال مادرید در گفت و گو با اسپورتو گفت:

نیمار می تواند در هر تیمی بازی کند. من چیز دیگری به شما می گویم، اگر پاری سن ژرمن او را نخواهد، رئال مادرید می خواهد، درست است؟ این اجتناب ناپذیر است که نیمار امروز ستاره تیم ملی برزیل باشد. هر کجا که باشد، پاری سن ژرمن، چلسی یا رئال مادرید، می تواند در آن تیم جا بیفتد.

آیا خرید شومانی منجر به جدایی یکی از مثلث های خط میانی این تیم می شود؟ به من بگو، چگونه می توانی دلت برای کروز تنگ شود؟ چگونه می توانید اجازه دهید لوکا مودریچ برود؟ این امکان ندارد. من تا سال 2025 با رئال مادرید قرارداد دارم، می دانیم که هیچ بازیکنی فروخته نشده است، اما امروز این برای من صادق نیست. تمرکز من روی ماندن در رئال مادرید است. من جذب رئال مادرید B شدم و مربی به من گفت که باید 4 کیلو کم کنم، در آن زمان فکر می کردم خیلی زیاد است، اما او به من گفت که به من رژیم و برنامه تمرینی می دهد، به همین دلیل. من در نهایت 15 کیلوگرم کم کردم، روزانه 6 کیلوگرم وزن کم کردم.

به محض تمام شدن تمرینات، دوست دارم دوربین فنی را بررسی کنم. وقتی به خانه رسیدم فیلم بازی به ایمیلم ارسال می شود.

بیشتر بخوانید  گمانه‌زنی‌ها درباره وزیر آینده مسکن

وینیسیوس هازارد را روی نیمکت نشاند و او هر لحظه می توانست به جای خود بازگردد. او رقصیدن را تمرین می کند. اگر وینی ادامه ندهد، هازارد می خواهد جای خود را بازگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید