باشگاه نساجی به ادعای فرهاد مجیدی پاسخ داد



به گزارش سلام نو به نقل از مهر، تیم فوتبال نساجی شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل استقلال موفق به کسب یک پنالتی شد و به مرحله بعد صعود کرد. استقلال در جریان بازی توسط آرمان رمضانی به گل رسید اما داور خطا روی دروازه را اعلام کرد و گل آبی ها را مردود اعلام کرد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با انتقاد از حضور داور در نشست خبری بعد از بازی گفت: اگر این گل آرمان رمضانی اشتباه باشد، دیگر تمرین نمی کنم. من خودم را توجیه نمی کنم اما وقتی در کنفرانس هفته گذشته حرفی زدم و گفتم عده ای می خواهند استقلال را تضعیف کنند، دیدید که حق با من بود.

باشگاه نساجی امروز با انتشار فیلمی از گل لحظه ای آرمان رمضانی و خطای این بازیکن روی مدافع نساجی به اظهارات مجیدی و موضع استقلالی ها واکنش نشان داد.

در بیانیه باشگاه نساجی آمده است: صحنه واضح خطای آرمان رمضانی مهاجم استقلال روی امیرمهدی جانملکی مدافع نساجی که توسط داور آراپ برگی داور به درستی تشخیص داده شد و گل استقلال باطل شد.

متاسفانه برخی تیم ها با استفاده از رسانه های مختلف سعی در تحریف واقعیت ها دارند. بیانیه باشگاه نساجی مازندران قبل از دیدار با استقلال فقط یک سرزنش بود که نساجی چند هفته از محاکمه متحمل شد. همین بی دقتی ها و اشتباهات در دادگاه، گاهی آرامش تیم را به هم می زند و حواشی متعددی را برای تیم نساجی ایجاد می کند.

باشگاه نساجی هیچگاه قصد توهین و تهمت به مجموعه یا باشگاه را ندارد و در مجموع علیرغم بی عدالتی ها شرایط را به هم نزند و گرفتگی ایجاد کند و همیشه قوانین را رعایت کرده است. اگر نشست های خبری بی صدا مربی نساجی را تماشا کنید، حسن نیت باشگاه نساجی را خواهید دید.

بیشتر بخوانید  تقلای انگلیسی! | دست و پا زدن اینترنشنال برای القای سیاست روباه پیر + تصاویر

«در این ویدئو همانطور که می بینید حقیقت چیز دیگری است با توجه به ایجاد فضای رسانه ای برای استقلالی ها تا به درستی در رسانه ها و افکار عمومی مطرح شود.

دیدگاهتان را بنویسید