بازی های المپیک 2020 توکیو نجفی: تپانچه و تپانچه تفاوتی ندارند ، مدال تیراندازی مهم است / فرووی آرام و بی تکلف بود – اخبار ورزشی – اخبار ورزشی تسنیم


احمد نجفی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس تسنیموی در مورد عملکرد جواد فارویی در المپیک توکیو گفت: اردوها به دلیل تاجگذاری یک سال تعطیل بود و تمرینات خشک و بدن سازی توسط تیراندازان در خانه انجام شد. از مارس سال گذشته ، اردوها متمرکز شده و تعداد محدودی از تیراندازان المپیک و تیراندازان ذخیره به اردو پیوسته اند.

وی افزود: در ابتدای سال جدید ما به عنوان مهمان در مسابقات قهرمانی اروپا شرکت کردیم و سپس در مسابقات کرواسی شرکت کردیم که رکوردهای خوبی در تپانچه ثبت شد. انتظار داشتیم در صورت تکرار ضبط شده در این مسابقات بازی های المپیک ، به نتیجه برسیم.

سرمربی تیم تپانچه کشورمان تأکید کرد: فارو رکورد اصلی خود را در توکیو شکست. استرس المپیک زیاد است و همه تیراندازان تحت فشار هستند ، اما خوشبختانه او موفق شد مدال طلای المپیک را از آن خود کند.

وی در مورد عملکرد هانی رستمیان در ماده 10 متر تپانچه گفت: رستمیان رکورد تمرین خود را شکست اما با یک امتیاز کمتر به فینال نرسید. قطعاً اگر به فینال می رسید ، شانس مدال گرفتن را داشت ، زیرا معمولاً در فینال اعتماد به نفس بهتری دارد. در توکیو ، او رکوردهای سال گذشته خود را شکست ، که خوب بود. او همچنین در تپانچه 25 متری تمرین خوبی داشت و انشاالله در این ماده مدال می گرفت.

سرمربی تیم تپانچه کشورمان در مورد مواد مخلوط کردن تپانچه و نتیجه رستمیان تصریح کرد: رستمیان و فرووی از آنجا که هر دو المپیکی بودند ، باید در مخلوط شلیک کنند و آمادگی خوبی داشته باشند. اما شرایط و جو مسابقه بر عملکرد تیراندازان تأثیر می گذارد. فکر می کنم شاید رستمیان از اینکه به صورت انفرادی به فینال نرسید از نظر روحی ناراحت بود.

بیشتر بخوانید  صدور قبوض برق بهمن ماه با قیمتهای جدید

وی با اشاره به اینکه چندین سال در کنار تیراندازان بوده است ، گفت: “من حدود 15 سال در کنار تیراندازان بوده ام و از زمان تیراندازی در نوجوانی آنها را می شناسم.” البته فرووی دو سال در تیم ملی بوده است. ما او را در لیگ و مسابقات رایگان شناسایی کردیم و به تیم ملی دعوت کردیم. او تیراندازی کند و غیرحرفه ای بود و به نتیجه رسید.

نجفی با بیان اینکه طبق نتایج تفنگ های گذشته ، همه انتظار داشتند در این منطقه مدال بگیرند ، اما تفنگ در مسابقات المپیک موفق به کسب مدال اول شد ، گفت: تفاوتی بین تفنگ و تپانچه وجود ندارد ، این شلیک برای کسب مدال مهم است. “باید بگویم اردوها ، مسابقات و لیگ ها به آمادگی تیراندازان کمک کردند. بچه ها به طور مرتب تمرین می کردند و حتی در هنگام تاج هم تمرین می کردند. در این چند ماه آنها تمرینات ، اردوها و مسابقات منظمی داشتند و آماده می شدند.

سرمربی تیم تفنگ در کشورمان در پاسخ به این س :ال: “برنامه شما برای ادامه مدال آوری و افزایش تعداد مدال برای تیراندازی در دوره پس از المپیک چیست؟” ، خاطرنشان کرد: “در این ما پیشنهادهایی در مورد فدراسیون ارائه داد. “امیدوارم که اردوها به زودی پس از المپیک آغاز شود و اگر تاج اجازه دهد و مسابقات قهرمانی آسیا و جهان برگزار شود ، در این مسابقات نتیجه خوبی خواهیم گرفت. انشالله تیراندازان با سلامتی برمی گردند ، ما مسابقات مختلفی را برگزار کنید ، افراد جدید شناسایی می شوند و ما تیم های قدرتمندی را در همه رده ها تشکیل خواهیم داد.

بیشتر بخوانید  علی خطیر در هتل داور جنجالی لیگ یک / عکس

نجفی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه بعد از کسب مدال طلا از فرووی چه احساسی دارید گفت: متأسفانه به دلیل محدودیت های بازی های المپیک ، من نتوانستم در توکیو باشم و تصمیم بر این شد که آقای ناراسفهانی با این تیم برود . “من از کسب مدال از فرووی بسیار خوشحال شدم و امیدوارم در بازی های آسیایی مدال های بیشتری کسب کنم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید