بازی های المپیک 2020 توکیو فرزام: ما دیگر رقیب نزدیک رقبای بزرگ خود نیستیم / ملایی در بهترین شرایط است – اخبار ورزشی – اخبار ورزشی تسنیم


افشین فرزام در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس تسنیموی درباره نیمه نهایی قایقرانی که فردا (چهارشنبه) برگزار می شود ، گفت: “ما در مرحله یک چهارم نهایی در گروه سختی شرکت کردیم و به نیمه نهایی راه یافتیم.” در این دور 12 تیم برتر جهان حضور دارند و 20 تیم دیگر از مسابقات انصراف می دهند و به مراحل نهایی نمی رسند. همه در نیمه نهایی ادعای مدال دارند. گروهی که در آن شرکت خواهیم کرد یکی از قهرمانان جهان و اروپا و باتجربه است و این قایقرانان سابقه حضور در چندین بازی المپیک را دارند.

وی افزود: مهمترین مسئله ما این است که شش یا هفت سال در جام جهانی شرکت نکرده ایم و این روی بلوغ و اعتماد به نفس ورزشکاران ما تأثیر گذاشته است. دو مسابقه قبلی المپیک شرایط را به ما معرفی کرده و می توانیم برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم قایقرانی کشور درباره شرایط نازنین مولای قبل از نیمه نهایی تصریح کرد: “بعد از مسابقه فشار زیادی به نازنین مولای وارد شد و ما دو یا سه روز فرصت داشتیم تا بهبود یابیم.” امروز آخرین تمرین این مرکز خرید است قبل از نیمه نهایی او دیروز هم تمرین خوبی داشت ، اگرچه هنوز درد از ناحیه بازو احساس می کند و در بهترین شرایط است. امیدوارم فردا نمایش خوبی برگزار شود.

وی در پایان با اشاره به جایگاه قایقرانی کشورمان در جهان پس از درخشش نازنین مولای گفت: ما دیگر در رقابت های این سطح با حریفان قایقران بزرگ خود نزدیک نیستیم. شرایط و نمایندگی ایران در صفحات مختلف فدراسیون جهانی مورد تأکید قرار گرفته است و این موضوع و کیفیت کار ما دائماً مورد بحث قرار می گیرد. ما در حال حاضر در قایقرانی چهره های شناخته شده ای هستیم و بسیاری از کشورها حساب های ویژه ای برای ما باز کرده اند.

بیشتر بخوانید  پیشنهاد مسدود کردن حساب بدهکاران مالیاتی

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید