بازی های المپیک 2020 توکیو عبادی پور: ما وحشتناک بودیم و با چک کانادا از خواب بیدار شدیم – اخبار والیبال | بسکتبال | هندبال – اخبار ورزشی خبرگزاری تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیممیلاد عبادی پور ، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران ، در مورد شکست 3 بر صفر تیمش در کانادا در بازی های المپیک 2020 توکیو گفت: این بازی های المپیک است و فشار در بازی ها زیاد است. از طرف دیگر ، ما وقت بهبودی نداشتیم. البته همه اینها بهانه است و روز وحشتناک ما بود. اگر 10٪ بهتر بازی می کردیم ، 3 بر صفر می بردیم.

تیم والیبال ایران ادامه داد: ما بعد از بازی با لهستان و ونزوئلا بلند شده بودیم و از کانادایی های سپاسگزار هستیم که امروز با چک هایی که به ما دادند بیدار شدند.

وی گفت: “این بازی برای کانادایی ها یک امر مرگ و زندگی بود و در صورت شکست ، آنها از بین می روند.” به همین دلیل آنها با تمام وجود آمدند.

لژیونر والیبال ایران گفت: امروز روز بدی برای ما بود ، اما با چکی که از کانادایی ها دریافت کردیم امیدوارم در مسابقات بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم. البته همه بازی ها سخت است. ایتالیا همه این تیم ها را برد و نایب قهرمان المپیک است و امیدواریم که نتیجه خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  فال حافظ شب یلدا | فال شب یلدای حافظ با تفسیر و معنی

دیدگاهتان را بنویسید