بازی های المپیک 2020 توکیو صالحی امیری: سهرابیان با هوشمندی اعتماد قایقرانان را جلب کرد / نتایج تکواندو ناامید کننده بود – اخبار ورزشی – اخبار ورزشی تسنیم


سیدرضا صالحی امیری در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس تسنیموی در مورد نتایج ورزشکاران کشورمان در روز سوم بازی های المپیک گفت: کمانداران کشورمان در روز سوم یک قدم تا رسیدن به فینال فاصله داشتند. من و سلطانی فر در سالن بودیم و بچه ها را در حال تلاش دیدیم. هانیه رستمیان و مهیار صداقت با حداقل اختلاف نتوانستند به فینال برسند.

وی در مورد صعود نازنین مولای به گروه 12 قایقران نهایی برای اولین بار در دوره های مختلف حضور قایقرانی کشورمان در بازیهای المپیک ، تصریح کرد: علیرضا سهرابیان در بحث رهبری بسیار خوب درخشید. دلیلش این است که او با فرزندانش رابطه عاطفی دارد و قایقرانان به او ایمان دارند. من شخصاً این را دلیل موفقیت آنها می دانم. سهرابیان با هوشمندی و دوستی با او اعتماد ملوان را به خود جلب کرده و باید مورد تمجید قرار گیرد.

علاوه بر این ، رئیس کمیته ملی المپیک به دیدار تیم ملی بسکتبال کشورمان با جمهوری چک اشاره و خاطرنشان کرد: عملکرد بسکتبال در بازی اول رضایت بخش بود و نتایج نزدیک داشت. اگرچه در ابتدای بازی اختلاف زیادی در امتیازات وجود داشت ، اما بعداً بسکتبالیست های کشورمان اختلاف بزرگ را جبران کردند. تیم چک قدرتمند بود اما اگر تیم ما اعتماد به نفس بیشتری داشت نتیجه بهتر می شد. جمهوری چک حریف سختی بود و شکست مقابل این تیم غیرقابل پیش بینی نبود.

وی درباره عملکرد تکواندو در این دوره از المپیک و ناکامی این رشته در کسب مدال گفت: نتایج تکواندو ناراحت کننده بود و انتظار آن را نداشتیم.

بیشتر بخوانید  بین المللی امام علی زورخانه در رشت به بهره برداری رسید

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید