بازی های المپیک 2020 توکیو دیدار ناظران و مربیان تکواندو / ایرانیان مخالفان خود را می شناسند – اخبار جنگی – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو ، قرعه کشی و جلسه سران و مربیان تکواندو با حضور نمایندگان 61 کشور برگزار شد.

در این جلسه رئیس فدراسیون جهانی تکواندو ، مدیر فنی فدراسیون جهانی تکواندو ، رئیس کمیته داوران و مسئول برگزاری این مسابقات حضور داشتند و مواردی مطرح شد.

در این جلسه سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو ، فریبرز عسکری و مهرو کامرانی سرمربی تیم های ملی تکواندوی مردان و زنان کشور حضور داشتند.

آرمین هادی پور با 58- کیلوگرم وزن ، میرهاشم حسینی با 68- کیلوگرم وزن و ناهید کیانی با وزن 57- کیلوگرم نمایندگان تکواندوی ایران در سی و دومین بازی های المپیک هستند.

مسابقات تکواندو شنبه 2 اوت ساعت 5:30 به وقت تهران در سالن ماکوهاری مسا توکیو آغاز می شود و 4 روز ادامه دارد.

در جلسه امروز قرعه کشی مسابقات انجام شد و در این دوره از مسابقات حریفان کشورمان مشخص شدند.

طبق برنامه اعلام شده در روز اول (شنبه 2 مرداد) مسابقات مردان 58 کیلوگرم و 49 کیلوگرم بانوان برگزار می شود که آرمین هادی پور نماینده تکواندو در کشورمان است.

بر اساس قرعه کشی ، آرمین هادی پور نماینده وزن اول (58 کیلوگرم) تکواندوی ایران در این رقابت ها با توجه به رده بندی المپیک در مکان سوم قرار دارد که در اولین قهرمانی وی با “جفرسون اوچا” از کلمبیا مبارزه خواهد کرد بازیهای المپیک در توکیو و در مسابقات مختلف مدال نقره و پنج مدال نقره و برنز را از آن خود کرد. آرمین در صورت پیروزی به مصاف برنده مسابقه آرژانتین و ایرلند خواهد رفت.

بیشتر بخوانید  عکس/ رتبه یک کنکور هم جا پای سلبریتی‌ها گذاشت!

در روز دوم (یکشنبه – 23 آگوست) این مسابقات نبردهای مردان 68 کیلوگرم و زنان 57 کیلوگرم دنبال می شود که میرهاشم حسینی و ناهید کیانی نمایندگان تکواندو کشورمان هستند.

میر هاشم حسینی هوگوپوش (وزن دوم) (68 کیلوگرم) بر اساس رده بندی المپیکی ، اولین نماینده جنگ چین تایپه یو جین هوانگ در رده هشتم جدول کشتی قرار دارد. وی از طریق مسابقات انتخاب قاره جواز حضور در این مسابقات را دریافت کرده و تاکنون عنوان نایب قهرمانی جهان ، نایب قهرمان بازی های آسیایی ، طلا و برنز قهرمانی آسیا و … را کسب کرده است. در صورت پیروزی میرهاشم ، باید با برنده بازی کره جنوبی ، مالی و ازبکستان مبارزه کند.

ناهید کیانی ، 57 تکواندوکار نیز طبق رده بندی المپیک در رده هفدهم رنکینگ المپیک قرار دارد. در صورت پیروزی ، او با “جید جونز” از انگلیس روبرو خواهد شد. این تکواندوکار یکی از قهرمانان مشهور این کشور است که دارای دو مدال طلای المپیک ، طلا ، نقره و برنز برای قهرمانی جهان ، سه مدال طلا ، یک نقره و یک برنز اروپا و … است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید