مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بازی های المپیک 2020 توکیو حریفان 100 متر دیسک و دو سرعت هادادی و فصیحی مشخص شدند – اخبار ورزشی – اخبار ورزشی تسنیم

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیمهشتمین روز بازی های المپیک 2020 توکیو فردا (جمعه) با آغاز تلاش دو ملی پوش دوومیدانی ایران برای صعود به فینال ، فردا (جمعه) دنبال می شود.

در پرتاب دیسک مردان ، احسان حدادی کار خود را از ساعت 5:15 به وقت تهران در گروه A آغاز خواهد کرد. مهمترین رقبای هادادی در این گروه دانیل استال از سوئد ، آندره گادژیدیس از لیتوانی ، پتر ملاخوفسکی از لهستان و لوکاس ویشادینگر از اتریش است.

مسابقات پرتاب دیسک در 2 گروه 16 نفره برگزار می شود و 12 نفر که بیش از 66 متر پرتاب می کنند یا بهترین رکورد را دارند (در مجموع در هر دو گروه) وارد مرحله نهایی می شوند. بازی گروه B ساعت 6:50 پنجشنبه و فینال ساعت 15:45 روز جمعه برگزار می شود.

دو و میدانی - بازی های المپیک توکیو 2020 ، بازی های المپیک توکیو 2020 ، احسان حدادی ،

فردا (پنجشنبه) یک مسابقه 100 متر زنان نیز برگزار می شود. جایی که فرزانه فصیحی از کشور ما حضور دارد. فصیحی مسابقه خود را در مرحله مقدماتی ساعت 4:37 بامداد در تهران آغاز می کند و باید در گروه 2 با حریفانی از عربستان سعودی ، نپال ، کویت ، گوام ، چین تایپه ، موناکو ، مالزی و لائوس رقابت کند. نفرات اول تا سوم از هر گروه (3 گروه در مرحله مقدماتی) به همراه سریعترین شرکت کننده در رکورد کلی همه گروه ها ، به دور اول می روند. اگر فصیحی به دور اول راه یابد ، ساعت 7:45 دقیقه مسابقه می دهد و سعی می کند به نیمه نهایی برسد.

دو و میدانی - بازی های المپیک توکیو 2020 ، بازی های المپیک توکیو 2020 ، احسان حدادی ،

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف ۲۷ آذر
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *