بازی های المپیک 2020 توکیو جلال پور: فردا یک بازی بزرگ با آمریکا داریم / من تمام تلاشم را می کنم تا مردم را خوشحال کنم – اخبار والیبال | بسکتبال | هندبال – اخبار ورزشی خبرگزاری تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال ، پویان جلال پور بازیکن تیم ملی کشورمان قبل از بازی با تیم ملی بسکتبال آمریکا در بازی های المپیک 2020 اظهار داشت: سرعت خود را کم کنید و امتیازات آسانی بگیرید اما به طور کلی موفق شدیم خوب بجنگیم و بعد از نیمه بازی بازی را کنترل کرد و به عنوان یک تیم با هم بود و بازگشت خوبی داشتیم ، اما متأسفانه کمی دیر بود.

وی ادامه داد: نتیجه برای ما دشوار بود و می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم و کار بهتری داشته باشیم اما با هم بودیم و بسکتبال خوبی را بازی کردیم و توانستیم رقابت کنیم.

جلالپور افزود: بازی مقابل آمریکا بسیار دشوار است. آنها سه بازیکن دارند که از فینال NBA آمده اند و بسیار آماده هستند ، اگرچه وقت زیادی برای بازی با فرانسه نداشتند. به دلیل از دست دادن آنها ، تحت فشار شدید رسانه ها قرار دارند. آنها یکی از بهترین تیم های جهان هستند و سعی می کنند خود را در مسابقات نشان دهند. ما این را می دانیم و آماده رقابت هستیم. ما یک بازی عالی داریم و باید برای هر بازی و هر ثانیه آن 100٪ آماده باشیم و به برنامه های بازی خود پایبند باشیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: المپیک یک تجربه بی نظیر است و سازماندهی ژاپن بسیار خوب بود. این روستا از شرایط خوبی برای بازی برخوردار است. برای من افتخار بزرگی است که اینجا هستم و تمام تلاشم را می کنم تا مردم کشورم را خوشحال کنم.

بیشتر بخوانید  سفر پاپ به سرزمین های اشغالی لغو شد

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید