بازی های المپیک 2020 توکیو اعتراض صالحی امیری به وزیر ورزش ژاپن و هیوگیدا عذرخواهی کرد – اخبار ورزشی – اخبار ورزشی تسنیم


به گزارش خبرنگار اعزامی آژانس تسنیم از توکیو ، سیدرضا صالحی امیری ، در حاشیه افتتاح نمایشگاه “ایران زیبا” در سفارت ایران ، گفت: محور گفتگوها با وزیر علوم ، فرهنگ و ورزش ژاپن: توافق برای ادامه همکاری. “این همکاری در تبادل تیم ها ، ایجاد اردوگاه های مشترک و آنچه به افزایش این روابط کمک می کند در حال انجام است ، که مورد استقبال هیوگیدا قرار گرفت.

وی افزود: در آینده نزدیک سعی در تقویت روابط ورزشی و دیپلماسی ورزشی داریم. البته رئیس المپیک ژاپن باید در این جلسه شرکت می کرد اما او نتوانست بیاید و از درگیری های المپیک عذرخواهی کند. این جلسه قرار است طی چند روز آینده برگزار شود.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به استقبال کاروان ورزشی کشورمان در بدو ورود به ژاپن ، گفت: در این جلسه و در جریان مذاکرات ، دو بار به پذیرش وزیر ورزش ژاپن (هیوگویدا) در محل کاروان در فرودگاه توکیو. او عذرخواهی کرد و گفت که این به دلیل پروتکل بهداشتی در کرونا است ، اما ما قانع نشدیم و گفتیم سفارشی که از ژاپن داشتیم ، من در فرودگاه نارینا ندیدم ، که او دوباره عذرخواهی کرد.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  کوکی موز و نوتلا یک شیرینی خوشمزه و پرطرفدار ! | طرز تهیه کوکی موز و نوتلا +ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید