بازی نساجی خوب نیمه اول / بدشانس بودم ، به استقلال آمدم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، فرهاد مجیدی یکشنبه شب پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش استقلال تهران مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه شهیدوتانی گائم شهر در یک نشست خبری افزود: نساجی در نیمه اول بازی خوبی انجام داد و خوشحالم که این تیم خوب مازندرانی همچنان در لیگ برتر

وی ادامه داد: برای تیم فوتبال نساجی مازندران امیدوارم هرچه زودتر زمین با کیفیت و چمن خوبی برای این تیم فراهم شود تا آنها نیز از این موقعیت خوب و مهمان نوازی خود استفاده کنند.

نساجی یک تیم محبوب است

سرمربی استقلال تهران همچنین خاطرنشان کرد: تیم نساجی یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین تیم های فوتبال کشور است و همیشه با حمایت هواداران خود تیمی باانگیزه بوده است. وی گفت: “بدبختی من وقتی بود که با بیماری به تیم استقلال آمد. “ ویروس کرونا ما در کشور دیدار کردیم و از حمایت و حضور تماشاگران و هوادارانمان در مسابقات خانگی محروم شدیم.

مجیدی افزود: امیدواریم هر چه زودتر بیمار شویم. ویروس کرونا باید در کشور ریشه کن شود تا شاهد حضور پرشور تماشاگران و اهالی فوتبال در استادیوم ها باشیم.

وی افزود: یکی از بهترین تماشاگران در تمام سالهای ورزشی من تماشاگران پارچه هستند که به ویژه و به طرز وحشتناکی از تیم خود حمایت می کنند و این تیم مستقر و محبوب را دوست دارند.

در همان زمان ، سرمربی استقلال تهران از حمایت ویژه رضا حدادیان ، مالک تیم نساجی ، برای حمایت از این تیم محبوب تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که تیم در جذب اعضای تیم ویژه برای فصل آینده تقویت شود و کارکنان استان مازندران وارد شده و پشتیبانی می کنند تا زمین چمن ورزشگاه خانگی در این تیم ایجاد شود تا هم تماشاگران و هم بازیکنان تیم نساجی از میزبانی مسابقات لیگ برتر لذت ببرند.

بیشتر بخوانید  دستگیری فروشنده واکسن‌های تقلبی کرونا در تلگرام

همدردی فرهاد با خانواده نادر

مجیدی همچنین درگذشت نابهنگام وی را به مردم افسانه فوتبال قائمشهر و خانواده دستنا تسلیت گفت. به دلیل اینکه اواخر شب گذشته به قائمشهر رسیدیم ، بازدید از مقبره آقای دستنش امکان پذیر نبود. به اطلاع شما می رسانم که فردا فرزاد به نمایندگی از من و بازیکنان تیم استقلال بر مزار مرحوم نادر حاضر می شود.

طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر کشور یکشنبه شب برابر تیم میزبان خود ، نساجی مازندران ، با 3 وقفه استراحت به پیروزی رسید.

شاگردان فرهاد مجیدی در تیم استقلال با این پیروزی 56 امتیازی شدند و در رده سوم جدول باقی ماندند و تیم نساجی با قبول این شکست خانگی با 32 امتیاز در این دوره از مسابقات در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید